Veel uitvloei

<p>Beste lezers,</p><p>Ik ben nu 13wk zwanger van ons regenboogje en heb erg veel last van uitvloei. Geen bloed, maar wel vaak vochtige onderbroek. Wie heeft dit nog meer? Vind het een beetje eng omdat ik dit ook had bij mijn zoontje die helaas stil is geboren. Het heeft geen gekke geur, maar soms voel ik het lopen. Vaak ook wat gele afscheiding. S ochtends lijkt het wel of ik opgewonden ben geweest zoveel plak :S Geen jeuk of branderig gevoel. Zijn er hier zwangeren die dit herkennen? </p><p>Groetjes Amee </p>

Ik heb bij beide zwangerschappen dagelijks maandverband nodig, omdat het constant er uit liep. S avonds zonder maandverband zodat het kon luchten. Bij mij was het wel echt wit. 

idem hier! IS normaal, maar als je onzeker bent bel dan toch even naar de vk. Ze zal je wel begrijpen gezien je situatie.
Beter een keer te veel als te weinig bellen, want je stresseren hierover is zker niet goed

Heb ik ook al heel de zwangerschap, nu 32 weken. Soms kom het er als melk uit (dus en wit) ik kan ook echt niet zonder inlegkruisjes. En soms heb ik die verwisseld en wil ik weggaan, kan ik t opnieuw doen omdat er dan opeens een stortvloed komt.
Ik had het ook aangegeven bij de VK. Dus bij twijfel altijd even aangeven ;)

Terug
Bovenaan