Veel vergeten

Ik merk de laatste weken dat ik best veel ga vergeten.
Heb al gelezen dat zwangerschapsdementie gewoon onzin is, we hebben gewoon teveel aan ons hoofd.

Het is best grappig, maar ook wel lastig. Mijn vriend is al een paar keer snel naar de supermarkt gemoeten. Dan was ik al bezig met koken en kwam ik er weer achter dat ik iets belangrijks vergeten was. Vorige week de rijst, nu weer de eieren voor de pannekoeken.
Ook op het werk doe ik soms rare dingen.

Hebben jullie dat ook of ligt het echt aan mij?

Nou volgens mij heet dat wel degelijk zwangerschapsdementie en hoort dat er echt gewoon bij hahaha.
Ik heb hier ook zeker last van.

Nou... ik geloof er ook heilig in hoor. Ik ben een vergiet met heel veel grote gaten. Zelfs dingen die ik opschrijf vergeet ik... haha! Ik kom soms boven en dan weet ik niet meer wat ik er wilde doen of halen.
Het is mijn tweede kindje dus ik ben echt niet zo druk bezig met alles regelen ed. En ik ben al een stuk beter voorbereid dat toen met Lo"is, maar ik heb het zeker 3 keer zo erg als toen. Volgens mij zijn het dus echt wel hormonen.

ps... kun je je een beetje ontspannen??? Je piekerde een aantal weken geleden nog wel eens over de groei van je kindje en of het nog wel leeft... hoe is dat nu?

Zwangerschapsdementie onzin?
Volgens mij niet hoor.. Ik ben toch vergeetachtig en chaotisch opeens. Dat is echt niks voor mij. Gelukkig kan iedereen er nog wel om lachten als ik weer eens de helft vergeten ben.

nou of dat onzin is weet ik ook zo zeker niet hoor ! merk ook de laatste tijd aan mezelf dat ik steeds dingen vergeet en meer chaotisch ben. mijn vriend vraagt al elke keer wat er toch met me aan de hand is haha..

Terug
Bovenaan