Veel voeding ?

<p>Hallo </p><p>mijn zoontje is nu 2 weken en krijgt nu 120 cc in overleg met het consultatiebureau, hij wil al om de 3 uur voeding alleen en dan kom ik al rond de 800 cc per dag , heb ook al de helft forte en de helft gewone voeding geprobeerd , maar werkt ook niet , iemand tips ? Hij weegt 2800 gram</p>

Hoi, dat je zoontje om de 3 uur voeding wil is heel normaal. De hoeveelheid vind ik wel wat veel als je uitgaat van de richtlijn 150 ml per kg lichaamsgewicht. In jouw geval zou je dan eigenlijk op de helft komen van wat je nu geeft. Heeft het cb ook aangegeven waarom je al zoveel moet geven? Drinkt hij de flesjes leeg?

We gaven eerst 90cc maar we moest hen gewoon bijvoeden omdat hij honger bleef houden wel ook met speen geprobeerd uit te stellen maar hij spuugde die gelijk weer uit, toen hebben we gevraagd of we hem meer mochten geven toen heeft ze gezegd doe maar 120cc en probeer maar helft forte en helft gewone voeding vandaar , maar hij drink wel de hele fles leeg 

Overgaan naar enkel forte? Hier ook een hongerige baby. Laat nooit een fles staan, zelfs geen druppel haha.
ik weet niet meer wat hij op die leeftijd kreeg, maar wij zijn ook in overleg met CB naar forte gegaan. Wij hebben wel nooit gemixt met gewone. Gelijk direct alleen forte. 

Terug
Bovenaan