Veel vragen

hee meiden,

ik was voor ik zwanger raakte aan een streng dieet bezig, nu dus gestopt...ik rookte hiervoor ook nu niet meer....maar dit roept helaas veel vraagtekens op bij me lieve medemens....hoor via via via dat men dus ook denkt dat ik zwanger ben...zucht jammer dat ze het al weten maar ja 1 en 1 is 2 he?! ze zijn helaas niet zo dom haha
dus krijg veel vragen, waarom rook je niet meer, waarom ben je niet meer op dieet bla bla bla....ik probeer er een mooi verhaal van te maken maar kan het net zo goed opgeven want niemand gelooft het meer.....
herkennen jullie dit? door dratische veranderingen dat mensen iets doorhebben? ben benieuwd?!

liefs

jaaaaa!
hahaha, door het vele plassen en de groeiende voorgevel wist mijn collega het binnen een week nadat ik het zelf wist te raden, grrr!
Ach ja, dat heb je als je samenwerkt met maar 1 persoon (een vrouw) :)
Verder lukt het nog goed gelukkig...

Hoi Neomi,

Ik kan me idd voorstellen dat mensen er vraagtekens bijzetten, ik heb er (denk ik) niet veel last van, al was ik gister echt beroerd en werd er op het werk meteen gevraagd of ik niet zwanger was...(euhmmmm niet dat ik weet) pfff hoe lul je je daar uit?? Ik ben ook bang dat het hier iets meer op gaat vallen... Hopelijk kunnen we het nog mooi wazig houden zodat mensen hun vraagteens houden..

Liefs

Hee Neomi

Ik kan het me goed voorstellen dat je vragen krijgt
ik rookte ook en dat roept zeker bij mijn vriendinnen vragen op.
.
ik wens je sterkte met het volhouden van jouw geheimpje ik weet hoe moeilijk het is

groetjes Mommy

Hey Neomi,

Kan het me wel voorstellen dat er vragen komen. Bij mij scheelt het enorm dat ik voor mijn werk standaard in sportkleding rondloop, niet rook en niet drink. Alleen de rijstewafels die ik nu in grote getalen naar binnen werk zetten mijn collega toch aan het twijfelen. Ik kon me erdoor bluffen, ach is een fase, net als de chocoladekoekjes van vorige maand.
Ik hoop voor je dat je het ook nog wazig kunt houden tot jij de tijd rijp vind om het te vertellen!
liefs

Haha, balen zeg dat ze het al kunnen raden. Je wilt het toch graag zelf vertellen.
Tot nu toe lukt het me aardig (denk ik). Krijg wel elke keer opmerkingen als: En, heb je al nieuws te vertellen?
Oh, jullie zijn een dakkapel aan het bouwen, krijgen jullie een tweede dan?
Het wordt nu wel moeilijker dan niet rood aan te lopen....

Ik heb ook al wat smoesjes ui de kastt moeten halen. Volgende week gaan we 2 dagen met het werk we, nog geen idee welke smoes ik ga gebruiken als we met z'n alle in de kroeg zitten en ik aan de appelsap zit

Terug
Bovenaan