Veel vragen

Ik ben zwanger, van mijn eerste :) en volgens de telling nu 7 weken :)
wat ik mij nu afvraag is, ben ik wel 7 weken en niet stiekem al verder?? Heb namelijk best veel last van bandenpijn en met name als ik gewerkt heb ( ik werk in de zorg). En mijn pijnlijke borsten is overgegaan naar gespannen borsten doe nu al lekker beginnen te groeien.
Mijn 1e echo is "pas" 21 sept.
Of hoef kan het zijn dat je met 7weken ook redelijk weinig last hebt van zwangerschapskwaaltjes??
 
Tja... ga uit van de eerste dag van je laatste menstruatie... dan weet je het. Wel kan het nog varieren omdat je iets eerder of later bevrucht kan zijn.
Ook kan het zijn dat je laatste menstruatie een innestelingsbloeding is geweest, dan ben je dus 11 weken zwanger nu. Hoe is je laatste bloeding geweest. Anders? Minder bloed? Bruiniger dan anders? Dan kan het inderdaad zo zijn dat je langer zwanger bent.
Over klachten kan ik niet zoveel zeggen. De ene vrouw heeft ze wel de andere helemaal niet. Weer een ander heeft de ene dag klachten de andere dag niks. Niets van te zeggen dus.
Pas als je je echo hebt gehad weet je pas echt hoe het zit. Nog even geduld!

Gefeliciteerd en geniet ervan!
 
O, ja.. bandenpijn kan ook vroeger in de zwangerschap voorkomen. Je baarmoeder gaat uitzetten en de één heeft daar snel last van. Neem wel je rust en ga niet door de pijn heen.
 
Hej! als eerst van harte gefeliciteerd!Ik had ook heel in het begin al bandenpijn, werk ook in de zorg. Probeer op tijd je rust te pakken, als het niet gaat stoppen met werken. Iedereen ervaart een zwangerschap anders, loop je zelf niet voorbij.
 
Hi,
Ik had ook al heel erg vroeg behoorlijk last van mijn banden. Met 9 weken werd het zo onhoudbaar dat ik naar de fysio ben geweest. Doordat ik al zoveel klachten had en een buikje begon te krijgen, had ik ook zeer sterk het vermoeden dat ik verder was.
Maar na de termijnecho bleek ik toch echt niet langer zwanger te zijn. De hoeveelheid en soort kwalen verschilt echt enorm.

Je zal ook snel merken dat alle voorbijgaande vehalen over zwangerschappen echt niet van toepassing hoeven te zijn op jou. Uiteindelijk blijk je weinig, behalve dat het misschien wel leuk is om te horen, gemeen te hebben met hen. Je bent nu je eigen zwangerschapsverhaal aan het schrijven.

Je hebt hier weinig aan, want ik weet ook dat je het liefst uitgetekend hebt wat je kunt verwachten. Maar ik ben er wel echt achtergekomen dat je het gewoon op je af moet laten komen. Probeer gewoon zo normaal mogelijk door te gaan met leven en doe een beetje rustig aan. Geniet vooral van het zwanger zijn. En geloof mij maar, zodra je de kleine gaat voelen dan vergeet je je nieuwsgierigheid en kun je het makkelijker over je heen laten komen.
Want dat is volgens mij nog de fijnste manier om te genieten van je zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan