veel wakker/huilen

hallo lieve moeders,

zit een klein beetje met een dilemma, nou ja dilemma......
mijn dochtertje van 8 weken is op het moment heel veel wakker en huilt ook veel de laatste tijd.
het is echt slapen, eten en huilen.
weten jullie wat dit kan zijn of wat ik hier mee moet doen.

alvast bedankt!!!

groetjes dolfijntje
 
Wij hebben precies hetzelfde gehad met ons zoontje. Op advies van het cons.bureau zijn we begonnen met inbakeren. Dit was echt perfect ! Het lijkt in het begin zielig, maar Jorik kwam echt helemaal tot rust. Het inbakeren werkt alleen als je ook een vast schema hanteert (dus slapen-eten-knuffelen-spelen en weer slapen...).
 
Hoi

Ik kan het boek Oei ik groei aan raden. Daar staat in dat kinderen bepaalde periodes hebben dat ze groeispurten meemaken. Tijdens die groeispurten hebben ze eerst een periode dat ze terug gaan naar moeder. En dan kunnen ze rustig kijken naar de wereld die groter voor ze wordt. En dan leren ze nieuwe dingen.

Groetjes Ria
 
Hoi

Inbakeren werkt erg goed! wij hebben het ook gedaan met ons mannetje, ennu 6 weken later slaapt hij rustig zonder ingebakert te worden. Je kunt inbakeren met hydrofiel luiers, maar voor langere tijd is een inbakerdoek heel handig. Op www.debakermat.nl vind je veel handige tips en boekjes hierover. en op www. pacco.nl kun je speciale inbakerdoeken bestellen. Ze zijn niet goedkoop maar werken erg handig, zodat je kind ook door andere makkelijk te slapen kan worden gelegd. Een goed alternatief is als je een doek wilt kopen, hem proberen tweedehands via een veilingsite te kopen.

Succes ermee, Loes
 
HET WERKT!!!!

ik heb haar in een molton heel strak(niet te strak) ingewikkeld en na even te protesteren is ze na een kwartier in slaap gevallen.

dat heeft ze nog bijna niet uit haar zelf gedaan, gaan slapen.
maar nu dus wel.
nu maar hopen dat het vaker lukt zo.

thnx meiden!!!

groetjes dolfijntje
 
Ik had gisteren precies hetzelfde met mijn dochtertje van 8 weken. Ze kon niet in slaap komen en dus was het huilen. Ze ging alleen in de auto en in haar wandelwagen slapen. Dus toen ze gisteren om 23.00 nog niet sliep (meestal sliep ze tussen 20 en 21.00) heb ik haar maar ingewikkeld met haar doekje. Ik weet niet wanneer ze sliep, maar ik heb haar niet meer gehoord. En ze werd om 6 uur weer wakker. Ideaal, kijken of het vanavond ook lukt.
groetjes
 
Terug
Bovenaan