veel wakker

A

Anoniem

Guest
Hehoi moeders , ik lees al een tijdje mee maar nu toch eindelijk aangemeld !!
Mijn zoontje is nu 19 weken en slaapt overdag nauwelijks waardoor hij eind van de middag oververmoeid is en dus erg jengelig . overdag slaapt hij steeds als ik hem in bed leg maar hooguit een half uurtje tussen de voedingen in.
S'nachts slaapt hij gelukkig door tot ongeveer 9 uur.
Hebben jullie kleintjes dat ook of slapen die overdag ' normaal ' ????
Gr. Syl

Hai,

Mette is overdag ook een slechte slaper. Een rustige, donkere ruimte en inbakeren hebben geholpen. Het is nog geen superslaapster hoor maar toch wel 3/4 keer per dag een slaapje van een half uur tot 2 uur.

gr.Ing

hoi syl,

puck heeft ook weinig slaapjes overdag.  soms  30 a 45 min, en tegen 17.00 uur ook zoiets. verder overdag wakker maar vanaf 20.00 uur slaapt ze heerlijk door tot de volgende ochtend 08.00 uur!

ik denk maar zo; beter s nachts doorslapen dan overdag.
s nachts kom je zelf ook n.l. lekker tot rust.

ik heb me er in iedergeval niet druk om gemaakt, da's t beste...

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hoi,

Ik heb hetzelfde. Mijn dochter is nu 17 weken en slaapt ineens overdags heel weinig (hiervoor sliep ze s'middags zo'n 3 tot 4 uur. In het boek oei ik groei staat ook dat ze tussen week 17-19 in een sprongperiode zitten dus hangerig, huilerig en humeurig. Ze slapen dan ook veel minder en kunnen minder eten en hebben veel aandacht nodig. Dus ik ga daar dan maar van uit en maak me er niet zo druk meer over....
Soms blijft ze dan alleen een beetje dreinen.............

Terug
Bovenaan