veel wakker

hoi meiden!

Swen is de afgelopen week behoorlijk veel wakker.
Swen slaapt tot ongeveer 10 uur. hij heeft dan 1 ochtendvoeding gehad. dan slaapt hij overdag nog 2 slaapjes van ongeveer anderhalf uur. en dan gaat hij tussen 21:00 en 22:00 uur slapen
de rest van de tijd is hij wakker en doet hij alleen een hazeslaapje in de wagen (als we geluk hebben)

slapen jullie kids ook zo weinig?
groetjes

Dat vind ik nog best veel...Yinthe sliep de afgelopen weken ook zo weinig. 's Ochtends rond 10 uur wakker en dan overdag een paar keer een half uurtje slapen en dan rond 20.00/21.00 uur weer naar bed...en dan op zijn van vermoeidheid....maar overdag echt NIET willen slapen. De wereld is te interessant!

Maar het lijkt er nu op dat ze naar een langere ochtend slaap gaat en een laat in de middagslaap.
Ze was vanmorgen rond 8 uur wakker en ligt nu weer te slapen. Gisteren sliep ze ook 's ochtends en van 16.00-18.00 uur en daarna weer rond 21.15 uur.

Een vriendin van mij vertelde dat haar zoontje dat rond deze periode ook had, dus ik wacht maar even af of dit het nieuwe ritme wordt!

van wanneer is yinthe precies? want Swen had dat ritme een paar weken geleden... en dat was me toch fijn!
dan ben je eidnelijk een beetje gewend aan een ritme en dan gooit ie de hele zaak weer omver!

Swen is trouwens van 10-02
groetjes

mmh helaas, het viel tegen vandaag...ze heeft 3x een half uurtje geslapen vandaag tussen 8uur en 20.00uur, maar slaapt nu dus eindelijk wel.
Ze is van 17-02. Helaas dus geen 2 slaapjes, maar gewoon niet slapen...zucht en wel moe zijn. Ze heeft wel zo'n 10 minuten gehuild voordat ze in slaap viel. Normaal laat ik haar niet huilen, maar was het zo zat en ze was zo moe. Heeft wel geholpen, maar het voelt niet fijn. Tja, moeder zijn valt niet altijd mee...!

ik vind dat laten huilen ook vreselijk!
als ik dan hoor dat mijn moeder heb 20 mi nuten heeft laten mopperen als ze op hem past, dan heb ik het daar best even moeilijk mee.
maar hij slaapt daarna wel ruim een uur, en is dan hartstikke vrolijk weer wakker... dus het zal wel geen kwaad kunnen.

Het lijkt er op dat ze nu overdag weinig slaapt, maar 's avonds wel...! Heerlijk. Ze is nu al 2 avonden rond 20 uur naar bed gegaan. Slaapt niet meteen hoor, gisteren avond moest mijn man twee keer terug omdat ze op haar buik was gerold. Maar na zo'n 20 minuten sliep ze wel.
Ze heeft er ook geen last van, dat ik haar laat huilen, eerder baat, want dan slaapt ze. Maar ik vind het maar lastig!

Terug
Bovenaan