Veel witte afscheiding.

Hoiii mensjes,

Ik heb al geprobeerd te zoeken naar dit onderwerp maar kan helaas niks vinden en denk dan vraag ik het maar zo.

Ik heb ineens paar dagen last van echt heel veel witte afscheiding.
En zeker als ik geklust heb.
Zelfs me vriend zeg jezus zo veel, het liep gewoon door tot me bilnaad.
En ging zelf kijken denkk mis is het sperma maar dit was niet het geval.
Kan dit ergens op duiden, of heeft iemand er zelf ervaring mee?

Nou ik hoop wat te horen veel liefs
Priscilla

ik zou niet echt wete waarneer er zoveel afscheiding moet zijn en wat het ken betekenen
ik zou de huisarts eens bellen en vragen om een afspraak
als dit spontaan is gekomen dan ken de huisarts hier je sneller een antwoord op geven dan ik

hoi daam,

Ja kan ik ook doen, maar denk mis hebben der meer mensen las van..mis dat het kan op duiden van zwangerschap kan je daar dan ineens last van hebben..

ik ben s=zwanger nu donderdag 6 weken
mijn afscheiding is niet meer erop geworden
dit kan natuurlijk bij iedereen anders zijn

en ja kijk ik snap je best dat je ff een vragen rondje doet hoor

ja dat dag ik eerst ook sperma maar het is echt afscheiding, van me vriend is zeg maar doorzichtig, om maar stom te zeggen haha... maar dit was zo veel was niet normaal

Ik denk toch ook echt dat het sperma is. Als er iets van jouw eigen 'sappen' doorheen zit, kan het er idd heel anders uitzien dna sperma.
Zelf heb ik dit ook, zeker de eerste keer na mijn ongi. ;-)
Zeker als ik zelf ook erg opgewonden ben, loopt het er wel eens uit.

Als je er niet mee naar de huisarts wil, moet je eens met condoom vrijen en dan kijken of je het ook hebt. Zo niet, dan is het sperma. Zo ja, is het waarschijnlijk je eigen 'sap'.

Sorry voor het onsmakelijke verhaal, maar ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen...

Succes!

Liefs Daisy

Hey,

Ik zou het ook proberen uit te sluiten zoals daisy beschrijft. Natuurlijk geen condoom gebruiken tijdens je vruchtbare dagen ;-)

Daarnaast had ik tijdens mij (korte) zwangerschap toch wel meer afscheiding dan gebruikelijk. Niet dat het er uit liep, maar zker meer!

Op internet, ff googlen kun je veel info vinden over afscheiding. O.a. over afscheiding tijdens de zwangerschap (kan dan veel meer worden). Maar ook dat voor je menstruatie het meer kan zijn dan anders. Veel afscheiding kan geen kwaad maar houd het wel goed in de gaten. De kans op infecties is groter heb ik ooit gelezen. Ook wanneer het een andere kleur oid krijgt gelijk even naar de HA.

veel sterkte/succes ermee..
Liefs Lisette

Terug
Bovenaan