veel witverlies

A

Anoniem

Guest
Sorry moet ff een onsmakelijke vraag stellen, maar hoop dat 1 van jullie mij toch kan helpen.

Ik heb echt extreem last van witverlies de laatste 3 dagen. Veel en dun, het lijkt net melk (sorry hoor meiden, maar anders kan ik het niet uitleggen).

wie heeft enig idee wat dit is.

(ik heb al een aantal heel licht positieve testen gehad vorige week, maar die bij de HA was negatief, en nu dit ineens weer.....)

liefs,
daan

Da's ook toevallig Daan, dat heb ik sinds twee dagen ook.
Witte afscheiding, niet veel.
Maar ikzelf heb dat wel vaker, vandaar dat ik me er geen zorgen over maak.
Zou ook niet kunnen vertellen of er dan iets aan de hand is.
Maak je maar  niet teveel zorgen.
Wanneer ging je nu testen?

liefs, Go

ik probeer te wachten tot zaterdag. als er dan nog geen vette streep is weet ik het ook niet meer en zit er niet veel anders op dan mn NOD afwachten.
alleen dit witverlies is echt weer helemaal nieuw. Heb wel eens een beetje gehad, maar zo als nu echt nog nooit. erg ongemakkelijk ook. Maar ja

Liefs,
Daan

Daan, kun je bij de huisarts net als ik volgende week geen bloedtest laten doen?
Is misschien een oplossing, anders wordt je helemaal gek.
Wacht geduldig met je mee tot zaterdag.
Liefs, Go

Hoi Daan en Go,

Ik wil jullie niet te veel hoop geven, maar ik had meer afscheiding (wit) toen ik zwanger was.... Maarre, testen en huisarts-bloedtesten zijn natuurlijk veel betrouwbaarder

Succes met geduld uitoefenen....

Saskia

Sas, thanks voor een klein beetje hoop.
Fijn is het toch om steeds verhalen van andere te horen.
Ben blij dat ik deze forum ontdekt heb.
Kan ik alles van me afschrijven.

liefs, Go

Hoi dan en go

Kom ik weer aan met hoop gevende berichtjes!! Ik heb zowiezo altijd al veel last van afscheiding, maar nu tijdens mijn zwangerschap is het extreem veel!! Echt veel meer dan anders!!

Meiden ik wacht nog steeds op goed bericht van jullie kant!!

liefs janine

Ik kan me aansluiten bij Janine.. bij mij is het ook veel meer dan anders.
Was al een paar dagen zo.

SPANNEND!!!!

Terug
Bovenaan