Veelvraat

Hoi,

Mijn dochtertje van 16 maanden wil de hele dag door eten. Op KDV is het zelfs ze erg dat ze koekjes uit de prullenbak pakt. Ik geef haar maar 2 tussendoortjes verder eet ze `s ochtends een boterham, `s middags 2 en `s avonds gewoon met de pot mee, maar heb dus niet het idee dat ze hier genoeg aan heeft. Ze vraagt echt om eten. Is dit een fase of heb ik gewoon echt een veelvraatje?

Do

Ha ha mijn dochter was en is net zo! Ze is erg druk en "verbrand"dus een hoop. Dit kreeg ze toen ze 1.5 was: 's morgens een bord Brinta met 200 ml melk. (9.30)Een liga met een beker sap, 2a3 broodjes tussen de middag, (14.30)'s middags een "lekker"koekje en een beker limo. (16.00)Dan nog een kommetje thee, (18.00)Avond eten en yoghurt/kwark toe. Als ze tussen door "honger" had kreeg ze een kracker. Ze is een tenger ding en ik snap werkelijk niet waar ze alles laat. Ze zal het wel nodig hebben.
 Groetjes Regiena

he dat is mijn dochter van 17 mnd!!!!(3-7-06)
hahaha..
ze   eet ook net als jou dochter.
en als de prullebak open staat en ze ziet iets liggen waar van zij denkt dat dat nog wel lekker kan zijn!!!
jammie.dat gaat dr mondje in.
haar vader eet meestal iets later dan ons(ivm werk) maar zo gauw hij gaat eten en ze heeft dan net zo veel op als haar vier jarige broer op(die eet weinig voor ijn leeftijd)
dn wil ze gewoon nog met haar vader mee eten.
dit wil ik dan niet omdat ik bang ben dat ze weer te dik wordt.
en ze heeft echt wel genoeg op hoor!
maar ze eet na haar eerste jaar echt heel goed, alle soorten groenten enz.
aleen de korstjes geeft ze aan de hond!
en avond maaltijd of appelmoes eet ze netjes met haar bestek(soms gaat het te langzaam en gebruikt ze ook haar handje!
ziet er lief uit..
ik denk dat het een fase is, op een moeilijk eten fase die ons te wachten staat...
maar we houden het wel in de gaten!
succes

Terug
Bovenaan