Veelvuldig harde buiken 20 weken

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi allemaal,</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik had toen ik 17 weken zwanger was al vragen gesteld over de harde buiken. Nu ben ik 20w+3d en de harde buiken zijn er nog, nu zelfs met regelmaat. Vanacht kwamen de harde buiken om de 3-4 minuten, duurde ongeveer een uur lang. Krijg per dag zoveel harde buiken(soms van die halve). Ik kan nu niks meer doen behalve op de bed liggen, krijg gelijk al een harde buik of soms gespannen baarmoeder als ik een paar meter heb gelopen. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Blaasontsteking is getest. Altijd thuis gezetten vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger ben. Doe niks dus niks met teveel gedaan te maken, wel stress omdat het steeds heftiger wordt, maar ik probeer wel om niet aan te denken. VK al aantal keer gebeld, maar die gaf aan dat ze op dit moment niet zoveel kan doen, dus geen zin om mij naar het ziekenhuis te sturen. Baarmoeder lengte is gemeten afgelopen maandag met 20weken echo, die was goed. Na de echo zijn de harde buiken meer geworden en al 2 keer met regelmaat gekomen in de snachts. Ben een beetje wanhopig op dit moment omdat vk niet veel kan doen. </span></p>

Als je vaak harde buiken hebt, zou ik vragen om een verwijzing naar de gynaecoloog. Zij kunnen je scherp in de gaten houden

Terug
Bovenaan