veerle/evelien

Hallo Veerle en Evelien.

Hoe gaat het met jullie?
Jullie miste mij vorige week maar volgens mij heb ik deze week niks van jullie gelezen.
Misschien heb ik het gemist hoor!!
Druk druk???
Hoe is het met Quinn en Esther?
Hier gaat het weer de goede kant op,de waterpokken beginnen al korstjes te worden.
Maar ja hij moest vandaag weer naar het kdv dus hopelijk heeft hij nu niet weer iets anders onder de leden.
Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat en snel weer iets van jullie te lezen!!

Groetjes Mikkie.

Dag Mikkie (en ook Eveline natuurlijk),
goh ja, het klopt wel een beetje. Heb deze week een paar antwoorden gegeven, maar had voor meer ook echt geen tijd. En Eveline heb ik idd ook al dagen gemist.
Inmiddels heb ik mijn vierde werkweek achter de rug en het is gewoon echt druk. Vooral met die verplichte vrije dagen er tussen, zelf werk ik 4 uur minder dan eerst, werk ik afgestemd op mijn vriends rooster (dus geen vaste vrije dag in de week) en een nieuwe functie. Dat allemaal maakt dat ik het best hectisch vind. En dan nog het plannen en dat alles dubbel zoveel tijd kost. Poeh poeh.....
En dan heb ik nog geluk met zo'n rustig kind, wat ik makkelijk wegbreng, wat nooit  problemen geeft enzovoorts. Druk druk druk, heb ik het dus.
Ook wel met leuke dingen hoor. Gisteren een feestje van het werk, vanavond stappen met vriendinnen, morgen BBQ van het volleybalteam. Gelukkig heeft papa vandaag vrij gehad en is die dit weekend ook thuis.
Met Quinn gaat het super. Hij is gelukkig van zijn verkoudheid af. Ik had nog babyluuf gekocht. Dat is een soort Dampo en helpt zeer goed zeg.
Fijn dat Teun weer bijna hersteld is. Die krijgt het ook lekker voor zijn kiezen nu al.
Ik ga alweer kappen, want ik wil nog even verder lezen en moet dan alweer gaan.....
Groetjes Veerle

Hoi Mikkie,

Wat leuk, een berichtje!
Afgelopen week was weer mijn eerste werkweek, vandaar. Druk, druk, druk. Maandag was ik thuis, maar moest ik als Esther sliep nog wat lessen voorbereiden en namen leren. Dinsdag werkte ik en had ik 's avonds ouderavond (leuk, op je eerste lesdag), woensdag werkte ik, donderdag het hele huis aan kant gemaakt en boodschappen gedaan, want vrijdag werkte ik en pasten mijn schoonouders op bij ons thuis.
Maar ik vond het geweldig! Ik liet Esther met een gerust hart achter en het was heerlijk om weer zoveel mensen te spreken en om gewoon dingen te kunnen doen zonder iedere 5 minuten op te moeten staan om Esther te troosten, haar speen te geven, nieuw speeltje op te hangen, enz. Ik bruis gewoon weer van energie en ben zó blij dat ik mijn baan niet heb opgezegd!
Esther moest wel even wennen dat mama er niet steeds was en hangt nu als een aapje aan me vast. Heeft ook wel iets...al hoop ik dat het wel snel went.

Fijn dat het met Teun weer beter gaat! En zoveel virusjes zijn er nu niet meer om op te lopen, toch?  Volgens mij heeft hij ze allemaal wel gehad.

Nou, ik ga Esther maar weer uit bed halen. Want manlief is al de hele dag steeds de hort op voor allemaal geheimzinnige dingen. Dus ik ben benieuwd wat me morgen te wachten staat....

Genieten jullie ook van morgen!!!!

Liefs,

Eveline

Terug
Bovenaan