vegetarisch

Mijn man en ik zijn vegetarisch en willen onze zoon Devlin ook vegetarisch opvoeden.Hij is nu 6 mnd oud, krijgt borstvoeding en sinds 4,5 mnd bijvoeding. Dat is pap, fruit en/of groente. Hij vindt potjes van oa olvarit heerlijk.(zelfgemaakt vindtie niks) Maar de keus aan maaltijden vanaf 6 mnd is zo beperkt dat ik mezelf afvraag of het nog steeds een taboe is om je kind vegetarisch optevoeden. Wie kan hier over meepraten?
groetjes
 
hoi miranda,
mijn twee weken oud, ik geef haar ook borstvoeding en ik wil heel graag tot ze zes manden worden. wat zou ik beter eten en driken om veel melk te krijgen. heel graag wil ik je ractie willen horen.
groetjes
 
Hoi Miranda,

En de Akwarius potjes uit de natuurvoedingswinkel, kun je daar wat meer mee varieren?

Zelf zit ik niet zo heel goed in de potjes, want ik heb ze er bij beide kinderen niet in gekregen. Wij zijn al heel snel begonnen met kleine stukjes pasta (macaroni of halve fusilli, maar ivm gluten moet je nog even wachten) met een beetje gesmolten kaas erover, of stukjes van een heel dun omelet. Dat zijn allemaal erg zachte stukjes, die ze met 7 maanden al konden eten.

Zelfgemaakt en gepureerd vond mijn dochtertje namelijk ook helemaal niet lekker, maar in stukjes lustte ze het weer wel.

Succes,
michelle
 
Hoi Michelle,

Bedankt voor je tip, ik ben gelijk op zoek gegaan in de natuurvoedingwinkel bij ons in de buurt. Helaas heeft deze niet zo'n uitgebreid assortiment, geen vegetarische potjes.Ik heb wel via via meer informatie gevonden. Ik geef niet op.

Groetjes Miranda
 
Terug
Bovenaan