Veilig slapen

Hallo!

Onze dochter is 8 maanden en ik vraag me af wanneer je het beste de bodem van het ledikantje in de laagste stand kunt zetten.

Ze kan zich omrollen maar ze heeft nog geen pogingen gedaan om zich op te trekken en kan nog niet zelfstandig zitten.

Bedankt en groetjes!
 
Hoi, mijn dochtertje is ook bijna 8 maanden en wij gaan het ledikant in het weekend in de laagste stand zetten. Trekt zich ook nog niet op, maar draaien doet ze heel erg goed en dan is het denk ik een kwestie van het trucje snappen en ze zitten rechtop in hun bedje. Nou, om ongelukken te voorkomen gaan wij alvast actie ondernemen.
 
Hallo,

Mijn dochtertje is ook acht maanden en we hebben nu sinds 2 weken haar bedje en de box laag gezet, dit om ongelukjes te voorkomen. Ze rolt als een tierelier en optrekken doet ze nog niet, maar gewoon voor de zekerheid hebben we alles laag gezet.

Groetjes van Mieke
 
Hoi Paula,
Wij hebben het met 8 maanden gedaan maar mijn beide zoontjes deden toen al wel pogingen om te gaan staan.Beter te vroeg dan te laat, ineens gaan ze staan.Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze het 'snachts ook doet.
succes!
 
Hoi

Wij hebben ook het ledikantje in de laagste stand gedaan, voordat Anne zich kon optrekken. Maar net wat Chris zegt, beter te vroeg dan te laat. En het is nu een kwestie van tijd voordat jullie dochter kan staan.

Groetjes Ria
 
Wij kregen van het CB met 8 maanden het advies om het bedje te verlagen. Maar dat had als reden dan ons zoontje zich al kon optrekken, en voor zijn leeftijd al best sterk was.
Groetjes Donna
 
wat grappig dat het allemaal rond de 8 maanden is.

Hier is hij pas met 10,5 maanden naar beneden gegaan omdat ze toen opeens op haar buik ging draaien in bed. Daarvoor lag ze de hele nacht gewoon op haar rug.
Nu staat hij op de laagste stand moet ook zeggen dat ze laat is hoor of lui hihi.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan