Veilig traphekje??

Hallo,

Hebben jullie toevallig gisteravond ook Tros Radar gezien? In de uitzending lieten ze problemen bij het traphekje van Astor (voorheen Bruca) zien. Scharnieren die het vrij snel lieten afweten en kapot gingen. Er was zelfs een kind van de trap gevallen omdat het traphekje het liet afweten!! Volgens de producent lag het aan "verkeerde" montage, maar mijns inziens lag het met name aan een onduidelijke gebruiksaanwijzing.
Wij moeten nog steeds een traphekje aanschaffen voor op de bovenverdieping. Ik ben benieuwd wat voor traphekje jullie hebben en of je er tevreden over bent.

Groetjes Marieke
 
Hoi, ook ik ben benieuwd naar de ervaringen met hekjes. Na wat "onderzoek" op Internet kwam ik er al snel achter dat er veel prijsverschil in zit en ik neem aan dan ook kwaliteitsverschil. Ik zag hekjes die wat ruimte innemen met openklappen (ruimte hebben we dus niet) en ook 1 die je kan rollen en schuiven. Ketsjing: 89 euro....
Bij Prenatal zag ik ze in de aanbieding van 35 voor 25 euro tijdje terug... is dat wat?

Ben benieuwd,
Taatje, mama van Jamey (26-9-2005)
 
Hi

wij hebben zo'n uitrol ding van kiddy guard, kunnen bij ons namelijk geen normaal traphekje plaatsen,  het is een perfect ding, is ook niet door een kind open te maken (ook niet door oma's), alleen lastig is dat je 2 handen nodig hebt om hekje dicht te doen. Hij was ook niet goedkoop, volgens mij 60 of 70 euro.

succes,
lia
 
Terug
Bovenaan