Veilige en flexibele tuin omheining voor ontdekkende dreumes

<p>Hi allemaal, </p><p>Binnenkort zullen wij samen met ons zoontje van 1,5 een half jaar op een vakantiepark verblijven ivm realiseren nieuwbouwwoning. Bij ons huisje zit een heerlijke grote tuin alleen is deze niet volledig omheind. Met een zwembad op 30 meter afstand en een dreumes die totaal geen angst kent, is dat best een dingetje. Nu mogen wij de tuin wel afschermen alleen moet dit wel d.m.v. een flexibele oplossing zijn omdat de campingbaas zijn wekelijkse rondje moet kunnen grasmaaien. </p><p>Heeft er iemand tips? Hij zal nooit volledig alleen in de tuin rond lopen maar iets wat hem vertraagd in zijn onderzoeksmissie zou al helpen. </p><p>Groetjes P </p>
 
Je hebt van die konijnenrennen voor in het gras. Dat zijn eigenlijk panelen met een prikker om ze vast te zetten. Voor het konijn zou je er een rondje van maken, maar je kan ze ook prima recht naast elkaar zetten. 
Er bestaat ook een afscheiding van een net met paaltjes ertussen. Wordt vaak gebruikt als afscheiding in de wei bij bijvoorbeeld schapen. Ik weet niet in welke regio je woont, maar Welkoop verkoopt zulke dingen wel. 
 
Ik zou inderdaad een konijnenren gebruiken. Hebben wij voor onze dochter gebruikt toen ons gras opnieuw was ingezaaid. De pinnen kan je gewoon in de grond duwen en er ook zo weer uithalen.
Het gaat dan om zoiets: Bekijk Beeztees Konijnenren - 6 Panelen - 105 x 105 x 58 cm op: https://www.bol.com/nl/p/beeztees-konijnenren-6-panelen-105-x-105-x-58-cm/9200000010743599?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
 
Wij hebben schapennet voor onze hond van 35 kg, misschien is dat voor een dreumes ook voldoende. Mits hij inderdaad nooit alleen is want ze kunnen er wel uit als ze echt willen denk ik. 
 
Dank voor jullie reacties. Zo’n konijnenren is inderdaad best een goed idee! Een schapen net zat ik zelf eerst ook aan te denken maar ik denk dat zo’n ren handiger is. 


Uiteraard is zelf grasmaaien ook een idee maar het is nogal een oppervlakte! (Luxeprobleem!) en we willen het liefst de tuin voor onze ontdekkingsreiziger wel lekker ruim houden. 
 
Terug
Bovenaan