Veilige Lichaamsproducten

<p>Hallo Allemaal,</p><p>Valt mij online op dat het niet gemakkelijk vinden is... Producten die veilig zijn tijdens zwangerschap... Welke merken adviseren jullie? Of welke ingrediënten absoluut niet? Shampoo, conditioner, bodygel, bodylotion, scrub etc. Lees wel dat voor zwangerschapsstriemen bio-oil goed zou zijn. </p><p>Ik hoor jullie advies graag.</p>

Ik heb gewoon alles gebruikt.. voor zover ik weet zitten er geen ingredienten in lichaamsproducten die je niet mag gebruiken tijdens een zwangerschap

alles gewoon gebruikt. 
voor zwangerschap striae zijn er geen echte producten. Alhoewel dat natuurlijk wel beweerd wordt.
Bij mijn 1e zwangerschap nooit gesmeerd, geen streepje gehad tot dat ik ruim 41w zwanger was, toen toch nog paar dagen voor de bevalling wat striae gekregen.
2e zwangerschap veel jeuk dus veel gesmeerd maar veel meer striae gekregen. 
beetje geluk/pech hebben hoe gevoelig je ervoor bent en leeftijd (jonge huid meer kans op striae).
lekker genieten  van je zwangerschap, probeer niet teveel na te denken wat wel of niet kan 

Oh.. ik gebruik wat ik voorheen ook altijd gebruikte.. kan me niet voorstellen dat wat ik op mijn huid smeer dat schadelijk kan zijn voor de baby..  tenzij ik ervan zou eten maar dat is zwaar ongebruikelijk.
Teveel lezen op internet over dit soort dingen kunnen je echt gek maken ? just relaxt 

Ik heb geen nagellak gebruikt in de aanloop naar de zwangerschap. Hier zou een stofje in zitten wat je minder vruchtbaar zou kunnen maken en wij waren al een tijdje bezig, dus dat nam ik aan.. Of het nu wel weer mag weet ik niet. Ben morgen 7 weken zwanger. Voor de rest gebruik ik alles zoals anders. :) 

Ik heb hier nooit bij stil gestaan trouwens over wat je wel en niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap qua verzorgingsproducten.

Kreeg wel tips om bio oil te halen... heb ik echt maar paar keer gebruikt...  gebruik nu gewoon uierzalf om mijn buik in te smeren..niet voor om striae te verkomen maar meer omdat ik een droge huid heb en anders gaat jeuken... verloskundige zei ook al gewoon lekker je buik insmeren...

Terug
Bovenaan