Veiligheid

A

Anoniem

Guest
Ik was me aan het afvragen of jullie alles in huis al "kindveilig" hebben gemaakt??
Ons dochtertje kan (helaas!) nog niet kruipen ofzo, maar heel lang zal dat (hoop ik toch!) niet meer duren!
En wat hebben jullie allemaal gedaan??
Ik denk nu aan stopcontacten, schoonmaakmiddelen hoog, traphekje, box omlaag, bedje omlaag, evt kabels wegwerken....

Hoi,

Ik hoef niets te doen.... hahaha, ik ben al op onderzoek op mijn knieen geweest...
En ik kan niets vinden?? hahahaha... maar ik leg het even uit; Bedje en box staan natuurlijk al laag, vanaf dat ze ging kruipen/optrekken.
Ik heb geen lage stopcontakten,kabels.. (is al weg gewerkt) En een traphekje beneden heb ik ook niet nodig, er zit een deur voor de trap.. scheelt een boel.
Schoonmaakmiddelen ed, heb ik altijd hoog staan.
In de toekomst een traphekje boven, maar dat is nu echt nog niet nodig met een ledikantje.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Nee, wij hebben nog niks gedaan.
Hannah is ook nog niet mobiel, dus is het ook nog niet nodig.
Bedje en box staan nog steeds hoog, het enige wat ze doet is omrollen, verder nog niks. Nou ja, ze kan nu ook blijven zitten als je haar neerzet, maar zelf doet ze nog weinig.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Wij hebben het ledikantje verplaatst (ivm stopcontact). Ik trof Thomas aan al kauwend op een stekker die hij eruit had getrokken. Ik schrok me wezenloos; de tranen sprongen me in de ogen van de schrik. Er was dan wel niks gebeurd maar toch. Ook hebben we de bodem naar beneden gehaald en vandaag of morgen gaat de bodem van de box naar beneden. Baby wordt echt groot dan he.

Groetjes Ida

Bij de oudste heb ik nooit veel aanpassingen hoeven te doen, op een traphekje na dan, dus ik denk dat het nu ook niet echt nodig is.
Maar zelf op handen en voeten dor je huis is idd een erg goed idee. Wij moesten dat op het werk ook altijd in de zoveel maanden. Er grappig wat je dan toch elke keer weer tegen komt.
Maar ook Chloë doet nog niet veel, maar dat kan zomaar ineens veranderen hé!
Sil

De bodem van de box is net omlaag gegaan. Gelijk even anders ingericht met het speelgoed en hangende dingetjes. Leuk geworden.

Ida

Terug
Bovenaan