Veiligheidssloten

Hebben jullie veel kinderslotjes op de kasten in huis?

Ik heb er maar 1 en dat is op de keukastjes naast elkaar daar zitten namelijk schoonmaak middelen in.
En ik heb een traphekje.

Gr Linda

alleen een traphekje maar datzit eigenlijk ook nooit meer dicht. Alice gaat nooit zelf de trap af eigenlijk (wij hebben een kelder en geen verdieping). Alle onderste keukenkastjes hebben geen gevaarlijke dingen dus die mag ze van mij gerust openen.

Groetjes Alberdien

Ook wij hebben een slotje op het keukenkastje met de schoonmaakmiddelen!! En traphekjes boven en beneden en sinds kort de deurklinken omhoog.

Verder luistert Benthe wel goed als we zeggen waar ze wel en niet in mag komen.

Groetjes

hier ook alleen bovenaan de twee trappen een hekje en het keukenkastje met schoonmaakmiddelen zit dicht!
De klink vd voordeur hebben we om hooggezet, we zitten best dichtbij een grote(re) weg, dus vandaar...
verder geen sloten of klinken omhoog.
Jelte weet in welke kasten hij mag komen en welke niet.

Groetjes Saskia.

Hoi,

Wij hebben op alle onderste keukenkastes sloten omdat in het ene kastje alle koekjes en snoepjes zitten en in de andere kastjes dingen waar hij zich aan kan bezeren zoals messen e.d.
Ook de deurklinken staan omhoog en bovenaan de trap hebben we een traphekje.
Wij hebben nu eenmaal een kind dat echt overal aan moet zitten dus niets is veilig hier in huis.....

Groetjes,
Maike

Wij hebben boven 2 traphekjes. Het hekje van zolder is altijd dicht omdat ie daar gewoon niet mag komen. En naar beneden toe niet Rik loopt al wel zelf de trap op en af en dat gaat goed.
Verder heb ik in de keuken geen sloten, maar ook niets liggen wat kwaad kan.

groetjes Saskia

Terug
Bovenaan