Veiligheidstuigje

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wij hebben een kinderstoel zonder tuigje maar we willen onze Thomas wel graag vastzetten tijdens het eten omdat hij nogal beweeglijk is en dat eng wordt.

Weet iemand waar we  een tuigje kunnen kopen? Ik weet niet wat het merk is van de kinderstoel, maar het is een stoel die je los kunt neerzetten (laag) of hoog op het omgedraaide tafeltje.
Alle tips zijn welkom.

Groetjes

Ida

Ik heb van de oudste nog zo'n tuigje; kan je gewoon in een babyzaak kopen. Is zo'n standaard tuigje wat je aan elke stoel kan bevestigen.
Sil

Ha Ida

Ons zoontje zit ook vastgesnoerd met zo'n algemeen tuigje. Zit zelfs een lijntje bij voor als hij kan lopen maar dit gaan we zeker niet gebruiken hoor. Wij hebben geloof ik dezelfde kinderstoel als jullie als ik dat zo lees. Zo'n tuigje koop je idd gewoon bij de babywinkel en kun je gemakkelijk bevestigen (mij lukte het zelfs nog) Het leverde bij ons wel een discussie op want mijn vriend vond het maar zielig om hem zo vast te zetten.Maar ik zeg: veiligheid boven alles! Hij is gewoon niet anders gewend straks...

X Susan

Ik heb hem zelf nooit gebruikt om met haar te lopen, maar ik vind het niet raar dat mensen dat wel doen hoor!
Beter zo, dan dat je je kind kwijt bent..
Sil

Hoi,

Hahaha.. een ouderwetse riem van jezelf kan ook even tijdelijk wonderen doen.
Ik heb hier 1 die nog netjes blijf zitten, en ik koop er pas 1 als het echt nodig is.. en mocht het zo wezen... een sjaal/riem/stropdas kan echt (tijdelijk) wonderen verrichten tot je een tuigje gevonden hebt.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan