Velletje rondom de nagel

<p style="text-align: start;"><span style="text-align: center; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo , ik heb dus een vraagje mijn zoontje loopt al enkele dagen met een velletje naast zijn nagel. Nu zie ik dat het steeds meer scheurt in een grotere velletje. Nu vraag ik me af moet ik het afbijten ? Of afknippen ? Of juist helemaal niet ? Ben zo bang dat het nog erger word.</span>   hoor graag jullie antwoorden!  groetjes een bezorgde mama</p>

He bezorgde mama, 
Heeft mijn zoontje ook wel eens gehad. Eerst liet ik het gewoon zitten, toen ik zag dat het echt verder scheurde heb ik het afgeknipt met een nagelknippertje. Niet helemaal tot aan het begin maar wel zodat het minder snel verder zou scheuren. Vrij onschuldig allemaal hoor, komt goed. ??

He bezorgde mama, 
Heeft mijn zoontje ook wel eens gehad. Eerst liet ik het gewoon zitten, toen ik zag dat het echt verder scheurde heb ik het afgeknipt met een nagelknippertje. Niet helemaal tot aan het begin maar wel zodat het minder snel verder zou scheuren. Vrij onschuldig allemaal hoor, komt goed. ??

Terug
Bovenaan