Vellux deken. Meningen en ervaringen

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik heb in mijn zwangerschap een vellux dekentje aangeschaft omdat dat mij ideaal leek als onze zoon een dreumes word. (Dat duurt nog wel even haha hij is net 6weken) we hebben alles tegelijkertijd gekocht complete baby uitzet. Dus vandaar.</p><p>Ik vond het dekentje handig even een overtrek er over heen doen en klaar. En is in 2delen dus dubbel voor de winter en enkel voor de zomer. </p><p>Hij is niet zwaar en je kan er makkelijk door ademen waar ik gerust over bent gesteld omdat ik altijd al bang ben dat kinderen stikken. </p><p>Nu is het alleen zo. Het kraam buro die bij ons was voor de intake zei dat als je die dekens nooit mag gebruiken omdat het niet van 100% kantoen is.  Als je het wel wilt gaan gebruiken als wij hier kraamzorg verlenen maken wij het bedje niet op en is het allemaal voor eigen risico zij ze. Wat ik op zich best wel heftig vond om te horen. Ook omdat het je eerste kindje is en je wilt alles goed doen.  Terwijl toen mijn schoonzuster 7jaar geleden zwanger was ze verplicht eentje moest kopen want anders was je echt een slechte moeder. </p><p>Dus ik snap het nu niet ? </p><p>We gebruiken hem niet voor onze 6weken oude zoon. Ik had hem gekocht voor op de langer termijn. </p>

Waarschijnlijk heeft het kraamburo je verkeerd begrepen en dachten ze dat je de deken meteen wilde gebruiken.  Anders snap ik niet waarom ze zoiets zouden zeggen. 
Ik ken het merk deken niet, maar bewaar hem voor als het zover is dat je hem mag gaan gebruiken. 

Terug
Bovenaan