venkel thee

Hallo iedereen......
Weet misschien iemand waar je venkel oplosthee kunt kopen????
Ik zet het nu met een zakje maar dit is erg onhandig, je slaat het zakje er 1X door en de rest kun je weggooien, beetje zonde. Nou is mij verteld dat ze dus ook van die korreltje thee hebben die oplost in water.
Ik ben al bij de apotheek, kruidvat, etos en de tuinen geweest.
Alvast bedankt.
Groetjes, patricia.........

Hoi,

Ikzelf heb een potje van milupa venkelthee gekocht bij kruidvat bij etos hadden ze hem niet maar misschien moet je naar een wat grotere kruidvat gaan dat had ik hier ook de ene had hem wel de ander niet.

groetjes

Hoi Patricia,

Je kan Venkel thee in de vorm van theezakjes in de volgende winkels halen.
Bij Dirk of Bas. Bij de tuinen hebben ze ook maar is wel duurder.
Bij Em-Te hebben ze ook.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Trouwens mijn zoontje heet ook Jayden

Niro

quote: niro23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 15:32:45'));

Hoi Patricia,

Je kan Venkel thee in de vorm van theezakjes in de volgende winkels halen.
Bij Dirk of Bas. Bij de tuinen hebben ze ook maar is wel duurder.
Bij Em-Te hebben ze ook.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Trouwens mijn zoontje heet ook Jayden

Niro

Volgens heb ik jou verkeerd begrepen. Sorry

Ik ben gestopt met venkel thee. Ik dronk het eerst om de krampjes bij mijn dochter te laten verminderen (ik geef borstvoeding) totdat ik hoorde dat men tegenwoordig denkt dat venkel thee juist meer krampjes veroorzaakt. Dat is - zo heb ik me laten vertellen - teminste het laatste inzicht, maar ze denken en zeggen zoveel.  Maar sinds ik gestopt ben heeft mijn dochter (2 maanden) ook nagenoeg geen last meer van krampjes!
Ik moet erbij zeggen dat ik ook Ortiflor Start geef aan mijn dochter. Dat werkt ook fantastisch tegen kranpjes.
Overigens stimuleert venkel thee wel de melkproductie.

Groetjes,
Annabel

Terug
Bovenaan