Hoi frieda,
Mijn dochter van nu 1 maand en drie weekjes heeft ontzettend veel last van krampjes gehad echt soms uren achter elkaar, op advies van cb ben ik toen friso comfort gaan gebruiken maar dit is eigenlijk meer voor baby,s die spugen en helpt het met krampjes dan is dit meegenomen maar mijn nicht werkt in het ziekenhuis in vlaardingen en die adviseerde mij omneo te proberen, vanaf de eerste dag dat ik dit probeerde heb ik er een ander kind ervoor terug gekregen, ook ondanks afraden van diverse mensen heb ik toch venkel thee gegeven ik heb immers al twee grote kinderen van 15 en 9 daarmee groot gebracht en het heeft hun ook geen kwaad gedaan en aangezien cina baby bij ons niet hielp gaf dit uitkomst 30 cc en een klein beetje suiker voor de smaak en de krampjes worden echt minder ze worden er ook rustiger door, dat is meegenomen niet meer geven dan dit ik een paar weken geleden gelezen dat iemand 90 cc gaf dit is echt teveel je kan zakjes halen of milupa daar staat ook hoeveel je per dag mag geven en als je borstvoeding geeft drink dan zelf venkelthee zo,n drie glazen (thee) per dag dit komt dan via jou bij je kindje terecht en natuurlijk wat de moeder van umut al zei, uitkijken met ui, kruiden, chocola etc tip voor moeders met weinig melk voor borstvoeding drink anijs dit stimuleert de melkproductie..
groetjes bianca