ventilator

Hallo allemaal
Nu het zo warm is, vraag ik me af of ik een ventilator bij mijn zoontje op zijn kamer mag zetten. Het is daar namelijk erg benauwd, maar ik weet niet of het kwaad kan om een ventilator neer te zetten. Zijn bedje staat onder het raam, dus ik vind het ook niet zo geweldig om het raam open te zetten. Ik ben bang dat hij dan op de tocht ligt.
Ik zou het fijn vinden als jullie me hierbij kunnen helpen.

Groeten van C.
 
Hoi C.

Mijn zoontje (9 mnd) slaapt ook op een warme kamer. We hebben een verduisteringsgordijn opgehangen.Dat haalt al een boel warmte weg. Helaas nog niet genoeg. Dus als het straks nog warmer wordt, zullen we ook iets moeten. Naar mijn idee kan een ventilator best, maar ik zou hem wel van het bedje af richten zodat hij niet in e tocht ligt.

groetjes
 
hoi.
ik heb net als yvette ook een verduisterings gordijn,en ik zou eventueel de ventilator eerst aanzetten voordat hij naar bed gaat,zelf kan je nl ook wel eens aardig stijf wakker worden als je met de ventilator aan geslagen hebt,ik zou hem persoonlijk niet aanzetten als mijn kindje daar lag te slapen,maar het blijft persoonlijk,succes ermee
 
Hoi

een verduisteringsgordijn hangt er inderdaad ook en ik ga vandaag de ventilator van te voren aanzetten zodat het wat aangenamer is als hij gaat slapen.

Groetjes C.
 
Terug
Bovenaan