Marissa is nu ongeveer 3 weken echt heel erg verkouden. Ze heeft een middenoorontsteking gehad, maar het gaat de goede kant op. Nu heeft ze alleen 's nachts echt nog een verschrikkelijk naar hoestje. Je hoort het slijm gewoon heen en weer gaan. Maar dat hoesten is dus echt alleen maar 's nachts. En omdat ze dan niet meer uit haar hoest komt krijgt ze het benauwd. Ik ben hiervoor dus vorige week naar de dokter geweest. Voor het hoesten hebben ze niets. Daar bestaan wel medicijnen voor maar niet voor zulke kleine kinderen. Met het hoesten moesten we dus maar leren leven. De benauwdheid was de dokter minder blij mee. Hiervoor hebben we Ventolin gekregen. Dan zou de benauwdheid weg moeten gaan. Vannacht moest Marissa weer zo hoesten en werd ze weer benauwdheid, wij hebben haar dus ventolin gegeven, maar tot onze verbazing werd ze niet alleen minder benauwdheid, ze hield ook op met hoesten. Ze heeft toen 4 uur geslapen en toen begon ze wel weer. We hebben weer ventolin gegeven en nu werd het hoesten minder erg.
Nu vraag ik me af wat dit betekent. Haar longen klonken wel schoon maar schijnbaar help het wel als ze meer lucht krijgt. Ik vraag me nu dus af of ze misschien copd of zoiets heeft. Weet helemaal niet of zoiets kan hoor.
Waar ik dus benieuwd naar ben is of er nog meer kindjes met Ventokin zijn, waarom zij het dan hebben en of iemand de klachten van Marissa herkent.
groetjes Linda, mv Marissa 1 jaar!
Nu vraag ik me af wat dit betekent. Haar longen klonken wel schoon maar schijnbaar help het wel als ze meer lucht krijgt. Ik vraag me nu dus af of ze misschien copd of zoiets heeft. Weet helemaal niet of zoiets kan hoor.
Waar ik dus benieuwd naar ben is of er nog meer kindjes met Ventokin zijn, waarom zij het dan hebben en of iemand de klachten van Marissa herkent.
groetjes Linda, mv Marissa 1 jaar!