Vera geboren!

Gisteren om 13.26 is onze wolk van een dochter (3990 gram!) geboren. De bevalling ging super, echt een ongelovelijk verschil met die van mijn zoon.

Van zondag op maandag tussen 02.00 en 07.00 lichte weeën gehad, net niet genoeg om me helemaal wakker te houden dus ik dacht dat het wel weer het beruchte voorwerk zou zijn. Om 09.00 belde de vk om te vragen hoe het ging, ik zou namelijk naar het zkh moeten voor controle omdat ik inmiddels 41,3 ben...

Ze stelde voor om even te kijken of ze me nog kon strippen. Wij naar de vk, bleek dat ik al bijna 5 cm ontsluiting had!! Niet gestript dus, wel meteen doorgestuurd naar het geboortehotel, met de mededeling dat ik diezelfde dag ging bevallen.

Om 11.30 had ik nog steeds niet echt weeën, dus brak de vk mijn vliezen. Na 45 min begon er eindelijk wat actie te komen en vervolgens in ruim 1 uur tijd bevallen. Helaas wel weer behoorlijk gescheurd, maar ik voel me nu best goed!

En Vera drinkt voor 10! Ongelovelijk wat een goede eetlust (lees: zuigkracht... Auw!) dat meisje heeft.
Ze is echt super! Wel behoorlijk uitgedroogd omdat ze 10 dagen te laat was, maar we hebben d'r lekker inge-olied en nu ligt ze heerlijk te slapen.

Pff, het is wel weer even heftig hoor, zo'n bevalling, maar cliché: het is het zoooo waard, en als hij/zij eenmaal op je ligt ben je he-le-maal blij, verliefd en in de 7de hemel!!

Liefs,
Evje

Hoi Evje,

Van harte met je dochter! Heerlijk genieten en ze heeft vast gewacht op het mooie weer om geboren te worden en gelijk heeft ze! Geniet met je gezinnetje!

Gr Gitte

Hey,

Gefeliciteerd! En wat fijn dat alles goed is en dat je bevalling zo goed is gegaan!!!

En wat ga je een heerlijke kraamtijd in met dit weer :)

Cliche en al een aantal keer gezegd, maar geniet ervan!!

Liefs,

T

Terug
Bovenaan