Vera in het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Ha Meiden,

Laatst vroeg ik al wanneer jullie naar de HAP zouden gaan. Die avond zijn we nog gegaan, was niets aan de hand, beetje verkouden. De arts raadde ons aan om bij de HA een nieuw advies over medicijnen voor haar astma.
Woensdag dus naar de HA. Vera hoest inmiddels aan één stuk door. Hij de kinderarts gebeld of er volg. week nog plek was. Nee dus. Wel dezelfde middag. Nou dan doen we dat toch? Zo gezegd zo gedaan. Op naar de KA. De KA vond niet dat haar medicijnen aangepast moesten worden dus we konden weer naar huis. Voor de zekerheid nog wel de zuurstof in haar bloed gemeten.
Mooi dat we mochten blijven. Zuurstof in haar bloed is veel te laag.
Nu blijkt dat ze het RS-virus heeft. Ze mag pas weer naar huis als ze een nacht zonder zuurstof kan. Gelukkig heb ik een laptop!

Pfff.....de wallen worden groter en groter!!

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Dat is schrikken zeg! Ga je eigenlijk voor de zekerheid even naar de arts, zit je opeens in het ziekenhuis. Gaat het allemaal wel goed met haar nu? En ben ook erg benieuwd of je ook 's nachts mag blijven, dat lijkt mij wel fijn. Sterkte met je kleine meid en ik hoop dat jullie snel weer gewoon lekker thuis zijn

groetjes Linda

Hoi Karin,

jee meid, dat valt even tegen denk ik. Nou ik hoop met jullie mee dat het snel beter gaat met Vera en dat jullie snel weer naar huis mogen. Ik weet uit ervaring hoe het is om met je kind in het ziekenhuis te zijn en dat kan maar beter zo kort mogelijk zijn!

Heel veel sterkte en hou vol hè

Tamar

Ik hoop dat ze snel beter wordt en gelukkig ben je ondanks de vreemde gang van zaken er toch op tijd bij. Ik weet eerlijk gezegd niet wat het RS-virus is? Kan iemand me dat uitleggen?

Sterkte!
Groetjes Babybelle

Jeetje mina, da's schrikken zeg! Ik weet eigenlijk ook niet wat het RS virus is?

Hopelijk knapt jullie meiske snel weer op zodat ze lekker thuis in haar eigen bedje kan slapen!

x miranda

He wat vervelend!
wil jullie bij deze even sterkte wensen en natuurlijk beterschap!

Groetjes Alberdien

o jee
goed dat je naar de Huisartsenpost bent  gegaan meid
slopen he dat ziekenhuis
ik hoop dat je kleine meid snel weer opknapt en jullie snel naar huis mogen
(probeer als je thuis bent je rust te pakken , erg belangrijk)
heel veel beterschap

groetjes moekje en Ryan

Terug
Bovenaan