Vera is weer thuis!

A

Anoniem

Guest
Ha Meiden,

Nou Vera is weer thuis hoor. Ze kon vannacht zonder zuurstof en dus mochten we lekker naar huis toe. Op zich maken ze zich nog wel zorgen omdat ze slecht eet end drinkt, dus dat moeten we goed in de gaten houden. Ze dachten dat ze thuis misschien beter dronk.

(of wel: Mama maakt zich ontzettend zorgen aangezien vandaag al wel 150 cc heeft gedronken de plasluiers minimaal zijn)

Maar voor nu: We zijn thuis, en da's heeeel fijn.

Groetjes Karin

Gefeliciteerd!

en hopelijk eet ze gauw meer en drinkt ze beter / plast ze meer. kan natuurlijk wel kloppen dat als ze een tijdje minder heeft gedronken dat het eerst allemaal weer op gang moet komen??

In elk geval sterkte ermee!

Groetjes Alberdien

Helemaal goed dat ze weer thuis is, echt super!!!
En nu dat drinken nog he, ik hoop dat dat ook snel goed komt. Ik wil nog wel even zeggen dat Marissa sommige drankjes zo lekker vindt dat ze er heel veel van drinkt. Voor Marissa is dat chocomel en Friso sap. Misschien heeft Vera ook wel zoiets. Geniet van je kleine meisje en hopelijk is ze snel weer helemaal de oude

groetjes Linda

Fijn dat je meisje weer thuis is. Eng nu wel he? Probeer ook verschillende bekers of pakjes of flesjes uit...
Misschien vindt ze dat interessant en elk slokje is er dan weer 1 toch?

Probeer ook te ontspannen en geniet dat je meis weer thuis is!
Liefs ANouk

Hey wat fijn dat jullie meissie weer thuis is! Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt hoor, want als ze niet wil drinken drinkt ze niet natuurlijk (zo eigenwijs zijn ze wel op deze leeftijd!)!
Toi toi toi!

dikke knuffel, liefs, miranda

Hoi Karin,

Fijn dat Vera weer mee naar huis mocht!
Het is vreselijk als je kindje in het ziekenhuis ligt (hadden wij vorig jaar 2 x 1 week). Ik was zelf ook helemaal kapot!
Nu maar hopen dat het eten en drinken snel verbeterd!

Héél véél beterschap voor haar!

X Linda

Hallo,

wat fijn dat Vera weer thuis is!! Je hebt nu nu iig lekker dicht bij je.
Snap dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat ze snel beter gaat eten en drinken, en dat ze lekker bij mama en papa kan blijven.

Liefs Debby.

Hi

Heerlijk voor jullie dat je meisje weer thuis is, kan je iig lekker bij haar zijn en idd waren er goede tips die misschien al geholpen hebben
Succes ermee en laat je even weten of ze weer snel goed drinkt?
Sterkte!

xxxjes

Terug
Bovenaan