Veranderd de kleur haar van mijn baby nog?

<p>Vraagje! Veranderd de kleur haar van mijn baby nog? Zij is boven op bruin donker blond en op het achterhoofd donker bruin, nu heeft mijn vriend zwart haar van marokaanse kom af en ik bruin haar Nederlandse kom af. Iemand ervaring met het veranderen of verkleuren van haar?</p>

Ja dat kan. Mijn baby had eerst heel donker bruin haar maar het wordt steeds lichter. Ik werd met donker haar geboren en uiteindelijk is het blond geworden.

Onze zoon is donkerbruin harig geboren. Is daarna volledig naar blond gegaan en nu na 13 mnd word t heel langzaam aan weer donkerder. 
Dus ja.  T veranderd.

Ja hoor, dat kan zeker. Mijn dochter is geboren met zwart haar. Dat viel allemaal wat uit en werd wat lichter. Nu groeit alles weer aan en het wordt het weer donker! 

Mijn zoon is tot zijn 3e ongeveer heel blind geweest en heeft nu donkerblond meer trgen het bruine aan 

Jazeker. Beide kindjes met zwart haar geboren(net als vriend heeft) en de oudste van 19 maand is nu lichtblond en de jongste van 5 maanden wordt ook met de dag blonder. (tot grote teleurstelling van vriend, die er van uit ging dat zijn donkere haar wel zou overheersen haha) 

Terug
Bovenaan