Veranderd gevoel door hormonen?

<p>Hoi dames, even klagen, er zijn er vast meer die er last van hebben. </p><p>Ik ben 18 weken zwanger van mijn 2e. Bij de eerste zwangerschap veranderde ik ook heel erg door hormonen, maar voelde ik me verder goed. Ik die normaal van mijn partner en ik het meeste seks wilde bijvoorbeeld wilde toen helemaal niet meer.. Nu is dat precies hetzelfde.. Maar daarnaast ben ik ook gewoon moe, heb ik met 18 weken al heel snel last van mijn rug en voel ik me somberder dan voorheen. Ik heb daarnaast ook nog eens ADHD waar ik geen medicijnen voor slik en ben dan ook vaak overprikkelt. </p><p>Mijn man zegt altijd dat het niet erg is dat ik me anders voel en vraagt vaak hoe het met me gaat maar tegelijkertijd doet hij ook vanalles waar ik me zo aan irriteer! Dat ik geen zin heb vind hij niet erg maar hij zit wel constant aan me(waarschijnlijk valt het wel mee maar zie ik het gewoon 100x erger dan het daadwerkelijk is) voor mijn gevoel maakt hij overal een rommeltje van en doet hij niks op het moment dat ik het hem vraag.</p><p>Meer dames die herkennen dat ze zichzelf eigenlijk gewoon in de weg lopen?! Wat doen jullie eraan? Klaag er gerust even op los.. </p>
 
Hoi hoi,

Dat gevoel ken ik wel ja...
Ik ben ook heel erg geprikkeld geweest, ook soms tegen mijn vriend ?
En ook beetje apart, angstig gevoel.
Heb ik zoiezo vaker gehad en dat is denk ik een deeltje van mij.
Maar ik denk dat het ook komt door de hormonen en veranderingen.
Prikkelbaar is nu minder, ben nu 23 weken zwanger.
Houdt je goed!
Gr Esther
 
Hoi esther! Vervelend he?
Ik word er soms echt gek van! Man die aan mn hoofd zeurt dat hij aandacht wil terwijl ik na een dag verzorgen, huishouden enzovoort alleen maar even tijd voor mezelf wil... Dat botst dan weer... Ik vind kinderen echt geweldig en heb altijd gezegd dst als het voor me weggelegd is dat ik een stuk of 4 kinderen zou willen maar hoe ik me voel in mijn zwangerschappen houdt dat wel echt tegen.
 
Succes nog even! 
 
Terug
Bovenaan