Veranderd ritme??

Hoi,
Zijn jullie ook zo moe? Marijn is nu 16 dagen oud en meldde zich de 1e 2 weken eigenlijk 1x per nacht voor een (fles)voeding. Dat was best goed te doen. Nu komt ie sinds 2 nachten ineens om de 3 uur; 2x per nacht dus!! Slopend zeg!
Ik weet niet waardoor het komt; misschien moet ie meer voeding. Hij krijgt nu 7 voedingen van ca. 100 ml. Meestal laat ie ietsje staan, maar hij komt wel aan de 90 ml per voeding. Moeten we hem nu meer gaan geven?? Hij weegt ca. 3700 gram en zijn geboortegewicht was 3500 gram.
Wie weet hoe we dit het beste kunnen aanpakken?
Alvast bedankt!
Patricia

Ik kan je helaas niet helpen want ik geef zelf borstvoeding. Nathan komt nu rond middernacht, dan om 3 uur en dan om 6 uur weer... ik vind het ook behoorlijk slopend en ben ondertussen bekaf. Misschien kun je online iets vinden over de verhouding gewicht - leeftijd en hoeveelheid flesvoeding? Heb je het idee dat hij goed vol zit als hij die 90 cc op heeft?

groetjes Kim

He Kim. Ik heb het idee dat ie wel vol zit. Hij doet er meestal 20 min. over en valt aan het eind in slaap. Eerder moesten we hem echt wakker maken na 3 of 4 uur voor een voeding. Nu komt ie vaak na 2 1/2 uur al weer en krijgt ie dus om de 3 uur voeding. We proberen het wel wat te rekken, anders zit ie aan de 8 voedingen per 24 uur en dat is wat veel voor de fles.
Zucht, we zien het nog wel een paar daagjes aan en dan ga ik het consultatieburo maar eens bellen!
Jij ook succes met je gebroken nachten he?!
groetjes, Patricia

ik geef zelf borst voeding mn kindje is nu 2 weken en komt 2 keer per nacht meestal geef ik de laaste voeding om 23,00 uur en dan komt die meestal rond 3 a half 4 en sochends om half7 maar het is zekers slopend en vermoeiend het snachts wakker worden en verschonen het is gewoon even kwestie van in de ritme te komen groetjes majorie

Terug
Bovenaan