Veranderde menstruatiepijn na miskraam/curettage?

Hallo,

Nou, ik had goede hoop dat het weer in een keer raak was, maar dat leek me ook wel te mooi.....
Voelde al een paar dagen wat gerommel en kleine steekje in mijn buik, leek sterk op het gevoel van mijn eerste zwangerschap, maar vandaag onder de douche een ferme steek en toen op het toilet bloed verloren, zal wel ongi zijn dus, hoop dat het deze keer dan wel goed doorzet.

Maar wat me dus opviel is dat ik nu een hele andere ongi-pijn voel dan voorheen, is/was dit bij jullie ook zo? (voelde nu dus eigenlijk helemaal geen pijn)

Gr. Roos

Hoi,

Na mijn mk-en was ik de eerste keer erg heftig ongesteld met meer krampen als dat ik gewend was. Ook voelde ik mijn eisprongen daarna (nog) beter. Die waren de eerste 3-4 keer zo heftig dat ik daar pijnstillers voor gehad heb van de huisarts.

Groetjes, Kat

Hoi kat,

Bij jou was het dus net andersom? Ik voel nu eigenlijk helemaal niks, verlies wel veel meer bloed dan eerder, die minitampons zijn niet meer genoeg!!
Maar het heeft doorgezet, ben er eigenlijk wel blij mee, had natuurlijk liever en + zw-test gehad maar dit is misschien ook wel goed.

De ovu-testen zijn in huis dus dat wordt weer testen en klussen over ong. 2 weken!!

Jij ook veel succes! Gr. Roos

Hoi Roseliek,

Je hoeft mij geen succes meer te wensen. Na de eerste mk heb ik een zoon gekregen. (2003) Na mijn mk van vorig jaar werd ik ook weer zwanger. Inmiddels hebben we ook een dochter van 3 maanden. Ik lees hier nog wel. Heb er toendertijd zelf veel aan gehad, en hoop dat ook aan een ander te kunnen bieden.

Dus meid, toi toi toi! Het gaat jullie ook vast gauw weer lukken, en dan loopt het goed af!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan