A
Anoniem
Guest
<p>Hallo dames,</p><p>Ik zit een beetje met twijfels of dat mijn lichaam een spelletje met me speelt. </p><p>Ik en mijn vriend zijn inmiddels bijna 2 jaar aan het proberen. En in die 2 jaar houd ik stipt mijn cyclus in de gaten en hou het allemaal bij. </p><p>Nu had ik de afgelopen maand rond mijn ovulatie een heel klein beetje buikpijn een paar steken in mijn baarmoeder als je er niet mee bezig bent zou het amper opvallen. </p><p>Nu was ik 1 dag overtijd maar dat gebeurt wel vaker. Alleen het vreemde is ik ben normaal gesproken 3 a 4 dagen vollop ongesteld, met vrij veel bloedverlies en daarna nog 2 dagen na bloeden met oud/bruin bloed zeg maar(sorry niet erg smakelijk). Maar afgelopen vrijdag avond voor het slapen een heel klein beetje bloed bij het afvegen dus ob gebruikt alleen volgende morgen praktisch schoon. Zaterdag overdag weinig tot geen bloedverlies, hoefde geen ob o.i.d. gebruiken en zaterdagavond en zondag ochtend heel klein beetje bloedverlies gehad. En toen was het afgelopen, nu net een test gedaan om half 1 en negatief. Maar blijf het erg vreemd vinden. </p><p>Hebben meer van jullie gehad dat je menstruatie ineens van de 1 op andere maand zo verschilt? Van 5 a 6 dagen ongesteld naar amper anderhalf dag? </p><p>Alvast dank je wel. </p>