veranderde ongesteldheid?

Hallo, ik heb in januari een miskraam gehad en ben gecuretteerd na 2 weken.
Mijn ongestledheid kwam na 5 weken weer terug maar het was niet meer zoals eerst. Eerst was ik een dag of 4-5 ongesteld , de eerste dagen heftiger en dan minder. Maar nu vloei ik een dag of 2-3 heel weinig (net zoveel als anders in 1 dag) dan een paar dagen niets en dan verlies ik een paar dagen wel weer wat. Ik heb de dokter gebeld en die meende dat mijn ongesteldheid gewoon veranderd is en dat verder alles goed is. Wie heeft het nog meer dat de menstruatie veranderd is na een miskraam/curettage? Ik vind het zelf niet zo'n geruststellende mededeling van de dokter doordat ik nu na 5 maanden 'nog' niet zwanger ben, terwijl ik de eerste keer na 3 mnd. zwanger was (zoontje 18 mnd.) en de
2e keer al na een maand. (ik weet wel dat 5 mnd. nog niet lang is, maar ja, je begint wel te twijfelen).Wie kan mij geruststellen over die veranderde menstruatie?

Hoi Jet,
Ik heb precies hetzelfde hoor,ik heb in maart een miskraam gehad en ws in januari ook(was heel kort)en erna is mijn ongi totaal anders,normaal had ik altijd 4/5 dagen heel heftig en 1 dag ervoor stierf ik van de rug en soms buikpijn.
Nu ben ik maar bijna 2 dagen ongi en heb ik op dag 1 het gevoel alsof ik een miskraam aan het krijgen ben en dan alleen last van mijn buik,ik denk dat het gewoon best lang duurt voor alles weer normaal is,mijn gyn zei dat het zeker 3 mnd nodiog heeft maar kan ook langer.Daar baal ik wel van want wij zijn al 2,5 jaar bezig en ik heb wel een zoon van 12 waarvan ik binnen 2 mnd zwanger was.
Ik denk dat we geduld moeten hebben en als je je steeds zo rot voelt daarover ,dan zou ik een echo laten maken,weet je zeker dat alles goed zit,ik ga dat na mijn vakantie over 2 weken ook weer laten doen.
Sterkte en liefs

Hoi Jet,

Ook bij mij verloopt mijn menstruatie anders dan voor de miskraam/curettage. Ik verlies maar 2 dagen wat bloed, daarna kan ik een hele dag met een inlegkruisje lopen. Dat klinkt misschien gek, maar dan weet je hoe weinig het is. Ook ik was de 1e keer na 2 maanden zwanger en nu zijn we alweer bijna 7 maanden verder.... Het duurt mij allemaal veeeel te lang!
Sterkte,
Sonja

Hoi Jet,

Ik heb al 2 miskramen gehad en mijn menstruatie is ook veranderd. Eerste miskraam kwam spontaan, bij de 2e ben ik gecurreteerd. Mijn menstruatie is nu onregelmatig, net als jij, dagen van bloedverlies, dan 1 à 2 dagen weer niets, dan opeens weer wat enz. Maar ik neem maar aan dat het geen kwaad kan, zo te zien zijn er meer meiden die daar mee te kampen hebben! Succes!

Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie berichtjes!
Ergens wel fijn dat ik niet de enige ben met dit probleem. Nu ben ik toch wel wat gerust gesteld. Dus we zullen maar hopen dat het binnenkort toch maar een goede zwangerschap word.
Binnen nu en een paar dagen moet ik weer ongesteld worden,(of toch maar niet) we wachten af.
succes allemaal.
groeten Jet.

Terug
Bovenaan