veranderen forum

Hoi meiden,

Hebben jullie ook een mailtje gehad dat het forum gaat verhuizen en we dus van zondag tot woensdag niet op het forum kunnen komen?
Best een beetje balen nu er zoveel baby's geboren worden.
Ik zit ook nog steeds te wachten ben a.s. dinsdag uitgerekend 30 juni de laatste van de rit.

Alle meiden die nog moeten ( ik vraag me eigenlijk af hoeveel nog) succes laten we dit weekend hopen.

Liefs Mirella

Hoi Mirella,

Ik heb het mailtje ook gehad en ik dacht ook meteen, o jee, hoe moet dat nu met de juni-mama-geboorteberichten.

Ik hoop ook voor zondag te bevallen, ben vandaag 40 weken zwanger, nu nog geen actie, dus ik hoop dit weekend.

Jij ook sterkte met de laatste loodjes!

Groetjes!

Hey,

Ik heb ook zo'n leuk mailtje gehad.
Echt balen !!!!
Misschien een idee om een hyves pagina te maken met juni 2009 baby's.
En dat we elkaar daar gaan ontmoeten, we kunnen dan foto's erbij doen.
En we kunnen zien wie er achter de nick-name's zitten.
En anders moeten we elkaar maar weer opzoeken op de vernieuwde site.

groetjes Friese leeuw

Hoi!
Balen hé. Ik ben wel lid van de hyves-club maar snap het niet helemaal.
Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe ik daar foto's moet plaatsen etc.
We zullen er wel uitkomen. Ben benieuwd hoe het er hier uit komt te zien.
Groetjes

hoi,
foto's plaatsen op hyves doe je zo:
je klikt boven de foto's die er al staan op: foto's en video's toevoegen
dan krijg je een scherm en scroll je wat naar beneden tot je die vakjes: Bladeren ziet.
dan klik je op Bladeren, en dan komt er een schermpje met je bestanden die op je computer staan. Dan kies je de foto die je wilt plaatsen en die klik je aan en klik dan op openen.  Als je er   meer dan 1 wilt plaatsen dan doe je hetzelfde met het knopje Bladeren onder de eerste. Ben je klaar dan klik je op Verstuur rechtsonder. Dan upload hyves je foto's en komen ze bij de andere foto's te staan. Ze komen dan niet in je krabbel te staan.

Als je een foto in je krabbel wil plaatsen, moet hij eerst op je eigen hyves staan. Je klikt dan op foto's en video's naast smiley's en dan kan je kiezen uit één van je albums die op je eigen hyves staan.

succes!!

Terug
Bovenaan