Veranderen haarkleur

Hoi,

Het is nu toch echt een feit. Onze kleine meid wordt blond. Ze heeft nog steeds geen kale plekken, alleen lijkt ze wel kaal
Echt kapsel van dr opa. Van achter en de zijkanten veel donker haar en bovenop nog maar een paar lange donkere haren.
De rest is allemaal blond, maar ja dat valt niet op natuurlijk.

Maar haar wimpers zijn wel twee dagen geleden ineens van blond naar zwart gegaan, dus ik denk dat ze net als mama een paar jaar blond is om dan op dr 4e weer bruin haar te hebben.
Wel grappig om te zien.
Zijn er meer die veranderen van kleur?

Liefs Reneke

Wat moet dat een schattig gezicht zijn, die verandering! En dat de wimpers zo snel veranderen, wat byzonder!
Mijn zoontje was spierwit bij de geboorte en had aardig wat haar, ook dat zijn nu wat dunne lange slierten geworden en daaronder komt nieuw kort haar ook spierwit, netals zijn vader was. Leuk vind ik het.
Ik denk ook dat zijn ogen zo lichtblauw blijven als ze nu zijn..
Het is echt een engeltje!!
Maar ik vind het spannend blijven hoe hij zal worden, ook qua karakter enzo.
Ben benieuwd wat voor een mens hij is!!
Wat denk jij dat de kleur ogen van je dochter zal worden?

groetjes Toetje

Hoi,

Yordi is ook al aan het veranderen van haarkleur.
Yordi was bij de geboorte rossig. ( net als z'n mam)
Maar nu is hij meer donker blond en met heel soms, ligt er maar net aan hoe het licht erop schijnt een rossige gloed erover.
Mijn man is donker bruin en ik rossig, dus ben heel benieuwd of Yordi nu donker blond blijft, of dat het straks weer gaat veranderen. Ook is zijn haar al erg goed gegroeit en heeft hij al een goede bos met haar.

Liefs marielle

Hoi

Tessa had bij de geboorte bijna git zwart haar. Nu is het gewoon bruin, en ik hoop dat het deze kleur blijft. Ze heeft namelijk fel blauwe ogen. Mijn oudste bleef veranderen tot dat ze een jaar was.. Van heel donker bruin tot donkerblond. maar zij heeft bruine ogen, dus dat lijkt ook erg leuk. Mijn man heeft bruine ogen en bruin haar enn ik heb blauwe ogen en donkerblond haar, dus het kan alle kanten op. Wel vind ik het mooi dat ze helemaal geen kale ligplek op haar achterhoofd heeft.

groetjes grietje

Hoi,

Myrthe heeft lichteblauwe ogen. In de familie komen alleen blauwe en groene ogen voor, dus ik denk wel dat ze blauw blijven. Of ze krijgt net als mama zeeblauwe ogen (blauw/groen) waar ze later heel veel leuke complimenten mee krijg, weet ik uit ervaring haha.
Ongelooflijk trouwens hoe  snel  dr haar groeit. Was het 2 weken geleden  dr nieuwe  haren nog milimeters, nu krijgt ze al een dunne pony.
Maar ook hier geen kale ligplek gelukkig!

Liefs Reneke  

Hallo,

Ook onze meid krijgt een hele andere kleur haren. Waren ze bij haar geboorte nog donkerbruin, nu zijn ze al een heel stuk lichter. Ze wordt een blonde meid net zoals haar mama. Maar ook ik had donkere haren bij mijn geboorte.
Ze heeft ook een hele bos haren en geen kale plekken. Ze is in haar 5.5 maand zelfs aan twee keer bij de kapper geweest. Gewoon omdat de haren in haar nek en bij haar oren zo hard groeien dat ze net een beatle lijkt.

groetjes Anne

Bij Brenda begint haar haar ook eindelijk een beetje te groeien ! Ze was bij de geboorte donkerbruin, en het is langzaam naar lichtbruin gegaan. Ze houdt denk ik wel haar mooie blauwe ogen (die van haar mama)
Mijn andere dochter was heel donkerbruin bij de geboorte en is nu blond ! (6 jaar later) en zij heeft donkerbruine ogen (van mijn man)
Iedereen zegt dat ze sprekend op elkaar lijken, alleen hebben ze een andere kleur ogen !

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan