Verandering in cyclus en eisprong blijft uit

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p>ik heb de afgelopen periode een aantal keer de digitale ovulatie testen van clearblue gebruikt. Elke keer was ik met twee of 1 dag lage vruchtbaarheid, dan 1 of 2 dagen hoge en dan kwam mijn piek. Ik ben nu al sinds woensdag bezig en heb elke ochtend lage vruchtbaarheid. Is dat zorgelijk?</p><p>ik had afgelopen menstruatie ook 1 dag overtijd en toen eenmaal ongesteld werd, bleef er nog 2 dagen langer dan normaal een beetje (oud) bloed komen. Ook dit is anders dan normaal, vandaar dat mij nu een beetje zorgen maak.</p><p>we hebben wel deze week een huis gekocht en dat geeft veel stress, zou dat er ook mee te maken hebben?</p><p>iemand een idee? <br />liefs, </p>

Ik moest volgens de bijschrijving de 9e beginnen met de test. Vanochtend weer lage vruchtbaarheid gemeten...
mijn cyclus is altijd rond de 29 dagen geweest en dan rond de tijd die clearblue aangeeft om te beginnen met testen, zie ik altijd een verhoging doormiddel van lage vruchtbaarheid dan verhoogd en dan de piek... die blijven nu beide uit. 

Terug
Bovenaan