verandering in de planning

ben gisteren naar de vk geweest.
daar besloten in overleg dat thuis bevallen niet meer mogelijk is. Ik hou zo veel vocht vast, dat het niet meer verantwoord is. Ik heb altijd gezegt dat het mijn wens is om thuis te bevallen, maar als er een medische reden is om het niet te doen, dan gaan we natuurlijk geen risico's nemen.
Nu dus poliklinisch bevallen.
daarbij komt dat beebie, een forse beebie is/wordt.
ze verwachten ruim 8 pond, en lange benen.
En indalen ho maar, het ligt soms zelfs dwars, heeft net niet meer de ruimte om helemaal te draaien.
zo gauw mijn vliezen breken moet ik plat. omdat niet te garanderen is dat onze hyper active spruit met het hoofdje de baarmoedrmond zal afsluiten. zo als het hoort.

En uitgerekent komende week moet marc naar amsterdam te werken. Hij werkt nu in sneek, en dat is een half uurtje naar wolvega. geen probleem.
maar amsterdam is toch een ander verhaal, en ik maak me dan nu al zorgen dat als er wat gebeurd hij natuurlijk zo snel mogelijk thuis wil zien te komen. scheurend over de snelweg, brrrrrrr
Maar daarnaast heb ik de luxe dat manlief 4 weken vrij is na een weekje amsterdam. heeeeerlijk.
zo, genoeg getypt.
Spannend he, dames, het is nu onze maand!!!!!
En ik zag al veel jongetjes die worden geboren.
leuk.

groetjes, knuf, en toi toi toi voor die laatstje loodjes.
smooty

Heej meid,

hoop voor je dat je beeb dan nog even blijft zitten tot je mannetje weer gewoon in de buurt is... idd van wolvega naar amsterdam is ong 1,5 uur.. dus das nog wel een eindje...

ook fijn dat je achter het besluit staat om toch in het ziekenhuis te bevallen. ook al wou je graag thuis.... risico's nemen we liever niet!

Succes nog even!

liefs

hoi hoi!

Komt best goed hoor, je mannetje gaat er wel op tijd bij zijn....... Van Amsterdam naar wolvega is niet zo druk, andersom wel veel file's.
Toen ik mijn 2e valse alarm had bij Margo (7 jaar inmiddels) zat mijn man in Assen. Hij moest zo snel mogelijk terug naar Almere en deed het in 5 kwartier. (!) ja, hij heeft véél te hard gereden, maar mijn mannetje kennende, wél veilig. Het komt zoals het moet, laat het maar lekker over je heen komen.......
Je kan altijd alvast met de verloskundige of de taxi of de ambulance naar het zkh...... ideaal is het zeker niet, maar het komt goed! Waarschijnlijk wacht je kleine gewoon tot papa vrij is ;-)
Sterkte!
Liefz Esz

Begrijpelijk dat je geen risicos neemt en naar het zh gaat.
Spannend dat je mannetje dan in amsterdam zit, maar je kleine spruit wacht vast geduldig.
Daarna lekker 4 weekjes vrij!! wat moet dat heerlijk zijn zeg,

Liefs Marina

Idd, beter het zeker voor het onzekere nemen, ik ben bij de oudste alsnog naar het zieknhuis gemoeten omdat het allemaal niet pasten, dat is ook niet ideaal hoor met persweeen in de auto!!
Nog een paar weken meid..
Succes. liefs

tja is dan niet anders denk ik he en dan leg je je ookmaar neer bij wat het veiligst is voor de kleine, en papa zit wel wat verder weg maar je zult waarschijnlijk niet binnen een half uur bevallen , toch of wel. hoop dat de kleine naar je wensen luisterd

Terug
Bovenaan