verandering lichaam?!

Hallo Allemaal,

dit weekend samen met manlief een weekendje weggeweest en of ineens tijd om mezelf eens goed te bekijken in het licht of ineens gekomen..... cellulites op de billen en bovenbenen... Ik wist natuurlijk van te voren dat mijn lichaam zou veranderen tijdens de zwangerschap en mijn buik en borsten gaan hard en over het algemeen een bescheiden groei van top tot teen, maar oei is wel even slikken dit!

Hoe gaat het met jullie lichaam?

En moeders die hier ingeschreven staan en ervaring hebben met de cellulites... wordt het na de bevalling minder?
 
Hoi Aaltje
Tijdens mijn 1e zwangerschap kreeg ik ook wat cellulites op mijn bovenbenen ( als je het vel bij elkaar pakt ) Dit had ik eerder nooit. Na mijn bevalling is dit binnen een paar maanden weer weg gegaan. Ik zat ook zo weer op mijn oude gewicht.
Nu ( 25.5wkn ) heb ik het nog niet maar dat zal zo wel weer komen.
Heeft er denk ik mee te maken dat je lichaam tijdens de zwangerschap wat extra vet opslaat.
 
Buik&borsten uiteraard groter, maar ik schrok me inderdaad ook te pletter van het rampgebied dat eerst mijn kont was... Cellulitis is nog een understatement! Ik liep voor mijn zwangerschap 2x per week minimaal 12 km per keer hard, en daar ben ik mee opgehouden, dus ik denk dat dat de voornaamste boosdoener is... Verder zijn mijn benen nog 'gewoon' dus daar ben ik dan wel weer blij mee :). Wel wat voller in mijn gezicht, maar das logisch, en verder nog geen striae/spataderen/aambei, hoop dat dat me bespaart blijft :)
 
Oeps, hahaha dan zijn jullie er nog gezegend vanaf gekomen hihi, ik heb wel degelijk mn hele buik 'kapot' Wegtrekken doet t niet, maar t wordt wel lichter van kleur, zo dat t niet meer zo opvalt.Naja, dan maar geen bikini meer aan ;) t Kan mij niet zo veel schelen,alleen ik hoop wel ooit weer wat slanker te worden, met name ook een cupmaatje minder, dat zou fijn zijn.Ach, ik zie wel, wij zeggen vaak tegen elkaar, ''och je bent al getrouwd'', hihi
 
Had sowieso al last van cellulitus, hoop dan niet dat het nog erger wordt, tot nu toe nog niet ontdekt in ieder geval;) Als m'n buik maar mooi blijft, ben als de dood voor straie! Maar ja, dan nog kunnen we er niks aandoen.... Een zwangerschap is een aanslag op je lichaam zeggen ze weleens he, haha.
 
Als ik dit zo lees voel ik me nog gezegend. Ben nu in 25,5 week 9 kilo aangekomen maar nog totaal geen last van striae of cellulites (behalve dan dat beetje dat er al zat). Alleen op mijn borsten een klein beetje gescheurde huid maar dat neem ik maar voor lief... wauw.... wat een dames! Gheghe..... :p
 
Terug
Bovenaan