Verandering met je buik begin zwangerschap of niet????

A

Anoniem

Guest
Ik vroeg me af of je buik ook anders aanvoelt in begin dat je zwanger bent???....
Ze zeggen dat als je onder je buik drukt dat het dan wat hard is,en dat je terug moet ketsen net als een soort trampoline....
Niet zo hard terug natuurlijk hahaha
Ik weet dat in begin je buik niet dikker word maar toch wil het effe weten...

liefs Chahidaatje

Hallo chahida. als k eerlijk mag zijn zou ik t niet weten. denk niet dat je t van de buitenkant al kunt voelen als je net pas zwanger bent. k weet wel dat je dan zo'n zeurende pijn kunt hebben in je onderbuik. haha. ik kom vanaf vandaag weer hier kijken op de site. ben je zwanger of ben je nog bezig om t zo maar even te zeggen.

quote: Zina reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2006 16:52:32'));

Hallo chahida. als k eerlijk mag zijn zou ik t niet weten. denk niet dat je t van de buitenkant al kunt voelen als je net pas zwanger bent. k weet wel dat je dan zo'n zeurende pijn kunt hebben in je onderbuik. haha. ik kom vanaf vandaag weer hier kijken op de site. ben je zwanger of ben je nog bezig om t zo maar even te zeggen.

Nee ben nog niet zwanger, ik ben al 3j bezig met zwanger worden, heb 2miskramen gehad, dus we zijn nu sinds januari via het ziekenhuis bezig....
Mar ik ben echt blij dat je zwanger bent, mag ik vragen hoelang jij al bezig was???...
Trouwens ben je van marokkaanse afkomst???...

liefs Chahida

Terug
Bovenaan