verandering slaappatroon

Ik heb ff een vraagje. Hoeveel slapen jullie kindjes overdag en in hoeveel keer?
Quinn heeft sinds de laatste dagen geen zin meer om 's middags naar bed te gaan. Hij heeft dan 's ochtends ongeveer 2 uur geslapen. Als hij 's middags dan niet slaapt wordt hij hangerig en snel boos zodra we half 6/6 uur hebben bereikt.
Hij gaat rond 7 uur/half 8 's avonds naar bed en slaapt dan door tot de volgende morgen 6 uur/half 7.
Is dit een fase waar ze doorheen gaan? Of is er iets anders wat dit zou kunnen veroorzaken?

Vind hem nog wat jong om maar 1 keer per dag te laten slapen namelijk. Hij is nu 11 maanden.

Ik hoor graag jullie advies.

Hier wordt ook 2 keer geslapen... 's morgens een uur (ik maak m wakker) en 's middags 2 uurtjes....
Misschien dat je m 's morgens korter kunt laten slapen zodat ie 's middags mee moe is en dan nog wel wil slapen.

Met 11 maanden zitten ze ook weer in een sprong... hier ook een dreinende baby maar slapen gaat nog goed tot nu toe.

Succes!

Mijn zoon, nu 11,5 maand, slaapt al een tijdje maar 1 keer op een dag. Dit vooral omdat als ik hem 's ochtends en 's middags neer legde dat hij een half uur tot 45 min per keer sliep en de rest liep te jengelen en huilen in bed.
Nu slaapt hij alleen 's middags de duur wisseld fors. Meestal slaapt hij van half 1 tot tussen 14.30-16.30 uur.
Hierdoor heb ik een gezelliger kind gekregen. soms wordt hij aan het eind van de ochtends wat moe, maar is dan wel goed te rekken, en dan krijgt hij wat eerder zijn brood en gaat hij rond 12 uur in bed.

Sprongeje is volgens mij hier idd gepasseerd, paar week terug ook wat jengelig kind gehad.

Hoi,

Met Lizzy is het verschillend soms 1 keer slapen soms 2 keer.
Komt als ze s'ochtends om 6 uur wakker word kan ze er om 9 uur weer in.
Word ze om 8 uur of 9 uur wakker red ze wel tot 12 uur en dan slaapt ze 1 keer.
Ze is nu wel wat jengelig al een weekje zal wel een sprongetje zijn.

Liefs

Hoi,

Amy is 11,5 maand.
Hier slaapt Amy over het algemeen 2 keer. smorgens slaapt ze altijd 11/2 tot 2 uur. en smiddags als ze zin heeft ook, soms slaapt ze smiddags helemaal niet.

verder gaat ze sávonds tussen 7 en half 8 naar bed en slaapt dat tot half 9.

liefs

Terug
Bovenaan