Verandering van je lichaam

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb misschien een hele stomme vraag, maar ik ga hem toch stellen;

Kunnen jullie mij vertellen in hoeverre je lichaam blijvend veranderd door een zwangerschap?
De zwangerschapsstriemen op je buik blijven natuurlijk, maar verder?
Trekt alles ook weer een beetje bij "daar onder" zeg maar?
En je borsten? Veranderen die blijvend van vorm en uiterlijk?

Ik lees hier eigenlijk nooit wat over en kan me toch voorstellen dat vrouwen zich dat af kunnen vragen.....

Veel liefs, Puckie.

nou ik denk je lijf wel wat gaat veranderen, maar dat zal bij iedereen weer anders zijn.

heb er zelf nog nooit zo over nagedacht, eerst maar is zwanger worden, zien we de veranderingen daarna wel weer.

in welke ronde zit je?
succes ermee!

groetjes suus

hallo allemaal,

eigenlijk ben ik hier ook wel benieuwd naar,een vriendin van me heeft een kleine en zei vraagt zich het zelfde af.

want haar borsten zijn vreselijk gaan hangen en er zit gewoon weg geen gevoel meer in!
want voor haar zwangerschap en tijdens heeft ze verschrikkelijk gevoelige borsten gehad....nu helemaal niet meer!
haar buik is wel weer wat strakker geworden.

maar ik denk wel dat als je ooit een keer bevallen ben dat je nooit helemaal je eigen figuurtje terug krijgt.

xxdroppy

Hoihoi,

@ Suus;

Het zal inderdaad wel per mens verschillend zijn ja.
Ik zit nog in geen enkele ronde, ben met m'n laatste pilstrip bezig,
dus nog een paar weekjes en dan gaan we ervoor.

@ droppy;

Ik ben in ieder geval blij om te horen dat er meer zijn die hier over kunnen piekeren.
Ik ben totaal geen type om borstvoeding te geven, dus misschien dat dat ook nog
enig verschil maakt....daar komt bij dat mijn moeder vreselijke ontsteking in haar
borsten kreeg van het geven van borstvoeding, dus ik waag me er sowiezo niet aan.

Weet je, natuurlijk vind ik het hebben van een kindje uiteindelijk belangrijker dan een goed figuur, maar ik kan nou meer tegen de blijvende verandering van mijn lichaam opzien, dan een bevalling hahahaha.

xxx

na mijn bevalling heeft het wel even geduurd voordat ik mijn eigen kleding weer aankom, en wat mijn borsten betreft ik heb borstvoeding gegeven en ze waren wel wat slaper geworden maar dat is na verloop van tijd ook allemaal weer steviger geworden,
en ik had ook zwangerschapsstraie en die heb dus nog wel maar niet meer paars maar gewoon wit van kleur
maar ik denk ook dat het per mens verschilt hoor hoeveel je lichaam veranderd blijft

xx linda

Terug
Bovenaan