Verandering van menstruatie na bevalling

A

Anoniem

Guest
Sinds mijn menstruatie weer op gang is gekomen na de bevalling, is het veel pijnlijker geworden.
Voor mijn zwangerschap walste ik altijd zo door mijn menstruatie heen...ik vloeide wel maar had verder helemaal geen klachten.
Nu is het juist andersom...heb echt enorme krampen en vloeien doe ik nauwlijks...ik zou het afkunnen met een inlegkruisje.

Zou het te maken kunnen hebben met het ontzwangeren, dat de combinatie hormonen en pil anders is?
Hebben jullie dit ook?

Groetjes Linda

Hoi Linda!

Ik heb hetzelfde 'probleem'. Voorheen (ik slikte de pil en nu ook weer) had ik nauwelijks last. Af en toe een krampje en meer niet. Nu heb ik echt 3 dagen lang enorm last van m'n rug. Echt gewoon rugpijn en ik zou het liefst dan in bed gaan liggen!!! Het vloeien is per keer verschillend. Soms is het extreem, soms bijna niet (dan denk ik meteen dat ik zwanger ben... hihihi.....). Ga er maar vanuit dat je baarmoeder niet meer 'de oude is' (is natuurlijk enorm uitgerekt geweest enzo, maar eigenlijk heb ik ook geen flauw idee hoe het kan....

groetjes,
Kipling26

Hoi, wat lastig en akelig dat je er zo'n last van hebt! Helpt een asperientje niet? Ik heb trouwens ook een ander soort menstruatie gekregen na de bevalling en de borstvoeding... Ik ben de avond ervoor heeeeel moe, lig dan al om 18:00 uur in bed te slapen! En de dag daarop veel hoofdpijn en pijn in mijn onderbuik... Ik weet niet hoe het kan, eerder had ik deze klachten niet, zeker de vermoeidheid niet.
Sterkte ermee!
Susan

Ja...weet je ik ben niet zo'n pillenslikker....het moet echt niet meer te harden zijn dan wil ik wel eens een half!!!  paracetamolletje innemen.
Maar hier neem ik dat dus niet voor in...ja ik weet het...ben een beetje eigenwijs!

Maar het is wel raar he dat het dan toch veranderd, denk toch echt dat het dan de hormoonhuishouding (leuk scrabbelwoord!)  is.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan