Veranderingen de dagen voor de bevalling?

<p>Hi </p><p>Vrijdag ben ik 40 weken zwanger. Ik merk tot nu toe nog niks. Maar vraag me af of je dit überhaupt wel merkt of komen de weeën plotseling opzetten?</p><p>Ben zo benieuwd naar verhalen van andere hoe zei dit ervaren hebben. Ik zit constant maar te wachten of ik wat voel. </p>

Nog ffies! Spannend hoor.
Nou ik voelde echt niets aankomen vooraf. De avond ervoor nog visite gehad.  Snacht vliezen gebroken en kort daarna gelijk persweeën. El rapido dus. 
Ik wens je een goede en voorspoedige bevalling toe. 

Bij mij begonnen de weeën smorgens vroeg rond 5 uur. De dagen ervoor totaal geen voortekenen gehad. Uiteindelijk is onze zoon na 32 uur weeën bij 42+0 geboren via een keizersnede. Wellicht helpt wandelen☺️ Mijn man ik en zijn de avond voor de weeën begonnen een eind gaan wandelen (zover ik nog kon) en die nacht begon het. Heel veel succes! 

Nooit wat gemerkt.. ?
Bij de eerste begonnen de weeën binnen een uur na het strippen (42 weken). Daarvoor geen enkel teken. Ik dacht 'gaat het überhaupt nog gebeuren??' Bij de tweede stond ik 's ochtens op om naar de wc te gaan, terug in bed kreeg ik toen uit het niets de eerste wee (41 weken).
Spannend, succes!

Ik heb ook niks gemerkt van tevoren! Ik werd met 36 weken wakker met lichte krampen en dacht "oooh vast voorweeën, niks aan de hand", maar langzaamaan werd het steeds sterker en de volgende dag ben ik bevallen.

Ik voelde het wel.. paar dagen ervoor werd bij mij de ischias soms echt ondragelijk, dag voor de weeen menstruatiekrampen in Mn onderrug en avond ervoor veel harde buiken, snachts begonnen de weeen

Hoi,
Wat spannend zeg!

Ik was 40+2 toen ik overdag niet goed werd. Misselijk en heel mijn beeld ging op en neer alsof ik op een boot zat.
Nog aan de CTG en alles gehangen maar gelukkig was alles goed.

Snachts om 12 uur begonnen de weeën om de 10 minuten.
Werd wakker met een kramp gevoel en na een lange douche bleef dit aanhouden dus het was echt begonnen.

Het kan ook zomaar zijn dat je ligt of staat en je vliezen ineens breken.. you never know ;-)
Succes en zet m op!

Terug
Bovenaan