Veranderingen geboorte-nu

A

Anoniem

Guest
Daar was ik wel eens benieuwd naar!

Ons dochtertje had bijvoorbeeld bij de geboorte echt 1 heel gek oortje! hahaha was echt een beetje gekreukeld, en er zat een puntje aan. Het andere oortje was "normaal".
Nu is dat ene oortje helemaal bijgetrokken en zien ze er allebei hetzelfde uit!
Na de geboorte leek ze echt sprekend op mijn vriend (niet normaal, bijna eng gewoon!) en nu begint ze steeds meer op mij te lijken (ook wel leuk moet ik zeggen! Haha!)
En bij de geboorte was ze echt een poppetje: zo'n heel klein, fijn meisje en nu begint ze echt lekker babyvet te krijgen! Hahaha heerlijk!!!

Wat een leuke topic!!!
Mijn dochter leek in het begin echt heel erg op mijn man, nu niet meer zo....begint nu wel echt heel erg op mama te lijken.....en dat vind ik natuurlijk wel erg leuk!!!
Ik heb me ook laten vertellen dat bijna alle baby ´s in het begin vaak op hun vader lijken , dit zodat de vader zijn kindje ook herkent, of dat waar is laat ik maar in het midden.
Onze dochter is echt heel erg veel veranderd in vergelijking met toen ze net geboren was.
Ik vind het ook wel grappig dat iedereen dan speculeert op wie ze nou het meeste lijkt.
Ik weet nog wel dat ik in het begin wel eens baalde dat ik er niet heel veel van mezelf in terug zag, maar gelukkig na een maand of 5 kon je toch ook wel zien dat het een dochter van mij was.
Groetjes Loetje

Ja, dat heb ik ook wel eens gehoord. Dat alle baby's bij de geboorte heel sterk opde vader lijken zodat de vader weet dat hij ECHT de vader is! Hahaha!
Bij ons was dat in ieder geval overduidelijk!

De meesten zeggen dat ze erg op mij lijkt, al vanaf de geboorte. Ze heeft wel de ogen van papa.
Wel grappig als je hier op straat loopt; Het is een klein dorp, dus iedereen kent ook je hele familie. En de een zegt dat ze sprekend op mijn moeders kant lijkt en de ander zegt dat ze sprékend op  mijn vriend zijn kant lijkt.
Ook hoor ik veel dat ze op mijn broertje lijkt.
Ach, er zit van alles een beetje in denk ik.
Zolang ze maar niet op mijn schoonmoeder gaat lijken
Sil

Hoi!! (leuk onderwerp!)

Hier heeft ons dochter echt een combo van ons!
Wel is zo dat we (net als 4 Dec) een klein teer poppetje hadden (dysmatuur, 2520 gram)
en nu ook lekkere spekkies!!

Ze heeft; mijn oren, mijn slaap-gewoontes (buikslaper, breeduit) mijn humeur (echt een vrolijkerd als ze wakker wordt)
Ze heeft; papa's vorm van ogen, papa's mond en papa's lach... en papa's karakter.

Haar ogen kleur is echt een combo; ik heb grijze ogen en papa bruin...
B'Elanna heeft grijs/bruine ogen (duidelijke bruine streepjes door het grijs) en een licht bruine gloed erover heen.

Groetjes Debby mv B'Elanna

dinand leek bij de geboorte precies op zijn zusje! ik dacht toen ik hem zag ook eerst dat ik een meisje had gekregen  maar als je de babyfoto's bekijkt van het allereerste begin  kun je niet zo een 1 2 3 zeggen wie van de 2 het is, wel erg grappig, nu zegt iedereen dat hij sprekend op mij begint te lijken terwijl demi echt veel op haar vader lijkt.

groetjes susanne

aaron is 2 druppels water met zijn vader,en met zijn opa en met zijn oudere broer,als je foto's naast elkaar legt moet je echt de verschillen zoeken
niemand heeft nog gezegt dat hij op mij lijkt

het grappige is wel dat henk(mijn man)en pim(zijn zoon van 19)zo mager zijn als een rietje en vroeger net zo stevig en mollig als aaron waren dus ik ben benieuwd wat aaron gaat goed

groetjes nienke...

Terug
Bovenaan