veranderingen

A

Anoniem

Guest
Hello,

Isis is 8 maanden, af en toe tikkie eenkennig, maar lang niet altijd en bij iedereen. Typisch! Als we aan het wandelen zijn krijgt meisje best veel aandacht,   ze is alles zo aan het observeren en kijkt mensen ook lang aan, maar als ze te dicht bij komen kan ze heel hard gaan huilen, half minuutje, dan is het weer goed. Bij mannen heeft ze het meer dan bij vrouwen. Aan opa moet ze ook altijd even wennen, terwijl ze die regelmatig ziet.
Ze is druk aan het oefenen met kruipen en kan het al (op handen en knieën), nu komt ze naar me toe kruipen en gaat aan mijn broekspijp hangen, tikkie hangerig vandaag.
Slapen gaat nog goed, al slaapt ze overdag stukken minder als maandje geleden, de nachten slaapt ze goed (af en toe een huiltje of wat gebrabbel)
Al die veranderingen! Iedere dag nieuw beebje

x Esther

Hoi!

Heeeeeeeerlijk he die nieuwe ontwikkelingen??? Elke dag wel iets nieuws... óf om te ontdekken óf om te doen!!
Genietse!!!!

groetjes Debby mv B'Elanna

Jaaaah, ik ben het helemaal met je eens, wat een ontzettende leuke leefijd is dit! Heather is totaal niet eenkennig en vind iedereen leuk (het is zooooo dankbaar om haar mee te nemen naar verjaardagen, familie-bijeenkomsten ed) zo lang ze maar genoeg aandacht krijgt.

Ze is nu ook echt aan het proberen hoe ver ze kan gaan. Ik was laatst een beetje boos op haar geworden (ze mag dan 8 maanden zijn, ze weet best wat néé betekend), en je zag haar echt kijken met een blik van 'okay, dit is dus té ver...'.

Wat ik ook zo gezellig vind is dat ze lekker mee kruipt. Ga ik naar de keuken dan kan ik gewoon zeggen 'ik ga naar de keuken, ga je mee?' en hup, daar hobbelt ze over de drempel heen.

Okay, nou hou ik op, want ik kan wel door blijven mekkeren over hoe geweldig mijn dochter is .

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan