Verandert iui je menstruatie/cyclus?

<p>Dag,</p><p>Ik ben zojuist begonnen met de prikken van iui poging 2. Nu vraag ik me af of het normaal is dat iui je cyclus verandert? Eerder was mijn menstruatie altijd zo'n 9 dagen met erg haperend begin, nu na iui poging 1 is het na 4 dagen flink rood bloedverlies alweer voorbij (en dat lijkt me geen innestelingsbloeding). Iemand hier ervaring mee?</p><p>Dankjewel</p><p> </p>

Hoi,
Als je prikt kan dat zeker je menstruatie en cyclus een beetje omgooien. Al die hormonen kunnen daar voor zorgen. Zou me er niet druk om maken, heb het zelf ook gehad! 
Mocht je nou bedoelen dat je 4 dagen na de iui al ongesteld bent geworden dan zou ik wel even aan de bel trekken bij je dokter. Die kan dan bijv utrogestan voorschrijven. Na mijn 1e iui werd ik 6/7 dagen na de ovitrelle al ongesteld! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Groetjes

Bij mij veranderde vooral de lengte van de cyclus. Voor de iui had ik gemiddeld 30 dagen. Tijdens de iui gemiddeld 27 dagen. En na de iui 33/34 dagen. En daarna iedere maand last van zere boobs een week na de positieve ovulatietest tot aan dat ik ongesteld werd. Dit heeft zeker een half jaar geduurd.

Dank jullie voor jullie reacties, goed om te weten!
P.s. Ik bedoelde dat ik maar 4 dagen ongesteld was in plaats van 9 dagen, gelukkig niet zo kort op mijn ovulatie dus. 

Terug
Bovenaan