Hoi,
Wat een onzin, het is wat je er zelf van maakt! Ik heb bijvoorbeeld geen last gehad van mijn hormonen, nooit onredelijk geweest etc. Dit is door mijn man na de zwangerschap nog bevestigd. Nu weer, ik ben nu 14+5 weken zwanger. (Echte) sex hebben we gehad tot een week of 36, toen werd het zo'n geklungel dat we er beiden niet meer van genoten. We werden tegen die tijd ook meer knuffelig dus dat is ervoor in de plaats gekomen. Nu is alles weer ok.
Je relatie verandert vooral na de geboorte vind ik. Niet in negatieve zin, maar je krijgt er een extra dimensie bij, je wordt ouders. Ik vind het erg mooi mijn man in de weer te zien met Eline. Heerlijk om ze allebei te zien genieten! Maar je moet wel meer moeite doen voor elkaar, er is minder tijd dat het spontaan gaat. Dingen plannen, oppas inhuren (als jij daar aan toe bent) en lekker samen weg. Eline is nu 7,5 maanden en we gaan vrijdag over een week voor het eerst samen een nachje weg....mmmmm....daar verheugen we ons echt op!
Laat je niet gek maken. Ik vond al die praatjes niet kloppen. Leef je eigen leven en zwangerschap! Sommige vrouwen vinden de hormonen tijdens de zwangerschap ook wel een goed excuus geloof ik......
Ingeborg